Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " روبات شناسی و تولید یکپارچه ی کامپیوتری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
روبات شناسی و تولید یکپارچه ی کامپیوتری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Robotics and Computer-Integrated Manufacturing
سال انتشار
2011
کد محصول
1000991
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
word+pdf
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

بازارها به سرعت در حال پویا شدن و در نتیجه غیرقابل پیش­بینی­ شدن هستند. روندهایی از قبیل کوتاه ­شدن چرخه­ ی عمر محصولات، فردی­شدن نیازمندی­ های مشتری، و جهانی­ شدن، که شامل تطبیق با بازارها و استانداردهای بین­المللی است، را می­توان مشاهده کرد. در نتیجه، تقاضا برای سیستم­های سازگار کارخانه­ ای، به سرعت توجهات را به سوی نوعی مهندسی صنعتی معطوف می­سازد. گروه برنامه­ ریزی کارخانه و مدیریت کارخانه ی دانشگاه صنعتی Chemnitz، قابلیت­های خود را در این موضوع با توسعه­ ی راهکارهایی از قبیل برنامه­ ریزی مبتنی بر اجزاء، تولید PLUG+، رمپآپ با عملکرد بالا یا شبکه­ های تولید مبتنی بر قابلیت سلولی به اثبات رسانده است. این قابلیت­ها هم اینک در پروژه­ی "اجزای سازنده­ ی سیستم­های سازگار کارخانه ­ای" بکار گرفته شده ­اند. در این پروژه، اساسا سیستم­ های جزئی کارخانه مورد پژوهش قرارگرفته و به یک مصرف صنعتی واگذار می­شوند. هدف از این امر، کسب سازگاری می­باشد، که تامین­کننده ­ی نیازمندی­های خاص موقعیت برنامه­ ریزی است. این امر از طریق تشریح محرک­ های تغییر مانند عمومیت جهانی، بی­ ثباتی، صعودپذیری، مقیاسی­بودن و سازگاری، تسهیل می­شود. بنابراین، اصول مؤثر محرک­ها باید درک شده و در دسترس قرارگیرند. مفاهیم، دستورالعمل­ ها و متدهای طراحی سیستم­های سازگار کارخانه ­ای آینده، باید ایجاد شوند. اجزای مرکزی مجموعه اجزای تشکیل ­دهنده­، یک مجتمع تولیدی است که از طریق رابط­ه ای ساخته­ شده ی سفارشی، به سیستم تدارکات یک کارخانه­ ی آزمایشی و دیجیتال متصل شده است. سازگاری سیستم از طریق ابزار کارخانه­ ی دیجیتال، شناسایی نوآورانه، و سیستم­ های موقعیت­یابی، مفاهیمی برای تامین مواد و خودکنترلی اشیای تدارکات و همچنین رابط­ه ای میان انسان و دستگاه پشتیبانی می­شود. این مقاله، نگرشی کلّی در مورد راهکار اجزای سازنده­ ی سیستم­های سازگار کارخانه­ ای ارائه می­کند. اصطلاحات مربوطه تعریف شده و مفاهیم زیربنائی ارائه شده ­اند. مفاهیم مربوط به کنترل مرکزی و کنترل توزیع ­شده توسط RFID نیز معرفی شده ­اند. ابتدا، اجزای سازنده مطرح خواهند شد. ابزارها و تجهیزات گسترش موردبحث واقع خواهندشد. راهکارهایی برای مدیریت مؤثر انرژی شرح داده شده ­اند.

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Building blocks
Adaptability
Digital factory
Component-based Planning
Factory planning

ثبت سفارش جدید