Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,232,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مکانیک " با موضوع " مصارف انرژی مربوط به سیستم های گرمایشی ساختمان در مناطق مسکونی مختلف ایران یک تحقیق قیاسی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مصارف انرژی مربوط به سیستم های گرمایشی ساختمان در مناطق مسکونی مختلف ایران یک تحقیق قیاسی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
World Academy of Science, Engineering and Technology
سال انتشار
2008
کد محصول
1000996
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
24
قیمت بر حسب ریال
1,232,000
نوع فایل های ضمیمه
word+pdf
حجم فایل
894 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

به منظور شبیه سازی سیستم های گرامایشی در ساختمان ها، تحقیقی مبتنی بر کد رایانه ای در دانشگاه شریف، واحد فناوری در ایران صورت گرفتبه طوری که اوضاع، آب و هوا، تجهیزات گرمایشی موجود در ساختمان ها، رفتار مصرف کننده و تعاملات آنها در شبیه سازی مصرف انرژی سیستم های رایج مانند بخاری ها، شوفاژها و فن کویل ها در نظر گرفته شدند. به منظور معتبر سازی کد رایانه ای، داده های موجود مربوط به 5 ساختمان استفاده شدند و انرژی مصرف شده محاسبه شد و با انرژی پیش بینی شده و استخراج شده از قبض های ماهانه مقایسه شد. سیستم گرمایشی اولیه با سیستم جایگزین تغییر یافت و تاثیر این تغییر بر روی مصرف انرژی مشاهده شد. در نتیجه، تاثیر تغییر تجهیزات گرمایشی بر روی مصرف انرژی در مناطق مختلف بررسی شد. تغییر بخاری به شوفاژ مصرف انرژی را تا 50 درصد در همه ی اقلیم ها می کاهد و تغییر شوفاژ به فن کویل  مصرف انرژی را در مناطقی با آب و هوای سرد و خشک زمستانی کاهش می دهد.

1-مقدمه

مصرف انرژی قابل قبول دارای اهمیت بخصوصی در سرتاسر جهان است. بر اساس داده های آماری، مصرف انرژی در ساختمان ها بیش از بخش های دیگر است و در حدود 50 درصد از کل مصرف انرژی را در کشورهای توسعه یافته بخود اختصاص می دهد. بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط IFCO، 39 درصد از کل انرژی تامین شده توسط بخش ساختمانی در ایران مصرف می شود (شکل 1)، برای مشاهده ی جزئیات به وب سایت IFCO مراجعه کنید.

بر اساس داده های ارائه شده توسط NIGC، 72 درصد از انرژی مصرف شده در بخش ساختمان برای گرمایش ساختمان ها مصرف می شود، یعنی تحقیق بر روی حفظ انرژی در بخش ساختمان اهمیت زیادی دارد و برآورد مصرف انرژی در ساختمان ها ضروری است....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید



خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی مکانیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی مکانیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Energy Consumption
Heating System
Energy Simulation

ثبت سفارش جدید