Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " روشی برای ارزیابی قابلیت اطمینان در پشتیبانی و حفاظت " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
روشی برای ارزیابی قابلیت اطمینان در پشتیبانی و حفاظت
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Developments in Power System Protection, 2004. Eighth IEE International Conference
سال انتشار
2004
کد محصول
1001002
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
368 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مقاله نمونه ای را برای ارزیابی عملکردهای ایستگاه های فرعی بعد از انتقال و ارسال خطاهای شبکه ارائه می کند. این نمونه از رخداد و ساختارهای درختی خطا استفاده می کند و بعدا مبدل به بخشی از نمونه اطمینان پذیری در تمام شبکه انتقالی می شود. یک مقایسه از سیستم های حفاظتی خطوط مختلف با استفاده از نمونه اطمینان پذیری ایستگاه های فرعی صرت گرفته است.

1-مقدمه

در برنامه ریزی سیستم برق و عملکرد آن امروزه تمایل به استفاده از روش های ممکنی که کمتر قطعی باشند در برنامه ریزی عملیاتی شبکه وجود دارد. عملگر سیستم خاتمه انتقال oyj یک پروژه جستجو را برای نمونه سازی و تجزیه و تحلیل قابلیت اطمینان شبکه ارسال انجام داده است. نتیجه یک نمونه خواهد بود که هر دو عملکردهای ایستگاه فرعی و میزان بحرانی بودن عواقب ناشی از خرابی های ممکن را در نظر می گیرد....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


RELIABILITY OF PROTECTION

ثبت سفارش جدید