Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " مولفه های به دست آمده از تجزیه و تحلیل ریسک در سیستم های قدرت و مطالعه اعتبار آن " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مولفه های به دست آمده از تجزیه و تحلیل ریسک در سیستم های قدرت و مطالعه اعتبار آن
نویسنده/ناشر/نام مجله :
The Institute of Electrical and Electronics Engineers Incorporated Industry Applications Society
سال انتشار
1996
کد محصول
1001003
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
167 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

تحلیل های ریسک و تحقیق اعبترا آنها ابزاری ضروری برای طراحی ماشین آلات در فرایندهای مستمر هستند. این مقاله از نمونه هایی استفاده می کند که مربوط به ساخت تاسیسات واحد صنعتی تهیه گاز و گدازکار آلومینوم است تا نشنا دهد که چگونه قابلیت اطمینان و تحلیل ها و نسبت برگشتی آنها برای ارزیابی گزینه های مربوط به بالا بردن سطوح مختلف اطمینان پذیری به کار می روند.

1-مقدمه

سیستم های قدرت، مانند امکانات و ابزار و سیستم های پشتیبان دیگر، اغلب توسط کارکنان واحد صنعتی بعنوان بخشی از زیر ساختار صنعتی محسوب می شود که همواره بر اساس نیاز و تقاضا وجود خواهد داشت. مندسین برق، از قابلیت اطمینان سیستم های قدرت و کاهش ریسک مربوطه برای ایجاد این اطمینان آگاهی کامل دارند. خوشبختانه، اشخصا فنی آمارها را تفسیر کرده و استانداردهایی را منتشر کرده اند که بر اساس آنها می توان سیستم های قدرت را تجزیه و تحلیل کرد و کمیت اطمینان پذیری آنها را به دست آورد. خرابیی تجهیزات یک حقیقت است؛ این همری است که اتفاق خواهد افتاد. با استفاده از اشکال اطمینان پذیری گسترده و روش های نمایش داده شده در استانداردهایی مانند استاندارد IEEE 493 ، نسبتهای خرابیی سیستم را می توان محاسبه کرد. این نسبت های خرابیی سیستم را می توان برای شناسایی بهبودهایی در ضریب اطمینان در سیستم های قدرت به کاهش ریسک به کار برد. این یعنی سرمایه گذاری و ذخیره پول به جای منتظر ماندن برای بروز خرابی و بعد شناسایی خرابیها با هدف توجیه هزینه های تعمیر....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


POWER SYSTEMS RISK ANA

ثبت سفارش جدید