Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " ایجاد و اصلاح نقش مدیریت دانش در ارتباط بین محیط زیست و ساختار سازمانی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ایجاد و اصلاح نقش مدیریت دانش در ارتباط بین محیط زیست و ساختار سازمانی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Basic and Applied Scientific Research
سال انتشار
2012
کد محصول
1001008
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
word+pdf
حجم فایل
521 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مقاله نتایج حاصل از طرحهای پژوهشی می باشد که'' اثر محیط برساختار سازمانی با تاکید بر مدیریت دانش در سال 2011 نامیده می شود". اهداف مورد نظر جهت ارائه این پژوهش : بررسی میزان عدم اطمینان محیطی، ابعاد ساختار سازمانی و میزان استفاده از مدیریت دانش در سازمان های عمومی بوده است. علاوه بر این، تاثیر عدم اطمینان محیطی و مدیریت دانش بر ابعاد ساختاری در جامعه آماری در نظر گرفته شده است. از لحاظ روش شناسی، این مقاله بر اساس ، و تجمع داده ها ی توصیفی  و کاربردی به شیوه ای صحیح انجام شده است. جمعیت گروه مورد نظر سازمان های دولتی استان گیلان می باشد ( یکی از استان های مهم در ایران)، و 69 سازمان به عنوان نمونه شناخته شد ند. از ابزار پرسشنامه برای جمع آوری اطلاعات استفاده شد. دادهها با استفاده از نرم افزارهای LISREL و SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته های این مقاله از توانایی مدیریت دانش به عنوان یک اصلاح گر در رابطه بین عدم اطمینان محیطی و ویژگی های ساختاری حمایت می نماید علاوه بر این، عدم اطمینان محیطی سازمان ها نیاز به توسعه قابلیت های مدیریت دانش را افزایش می دهد. این امر ضرورت تغییرات در مورد ساختار سازمانی را نمایان می سازد.

1-مقدمه

ساختار سازمانی در بسیاری از سازمان های مدرن تغییر شکل یافت: نیاز و وابستگی به ساختار سازمان ، و وابستگی به کاهش و روند آنها،سبب اعتماد بیشتر در کارکنان، عدم تمرکز، به روز رسانی مقامات  منابع انسانی، و تیم مشغول به کار می شود. تغییر نگرش مدیران در جهت سطوح بالا و مدرنیته شدن به دلیل تغییردر سازمان های مدرن، و محیط رقابتی، افزایش سطح آموزشی و سیستم های ارتباطی موثر، و به تبع آن  افزایش دانش کارکنان (از طریق مدیریت دانش) مسئله ای پیچیده شده می باشد. بسیاری از سازمان ها، مدیریت دانش را به دلیل افزایش در تردستی و مهارت سازمانی (سنگ،2010) و منجر به نوآوری (مقصود و فینگان، 2009؛ الویز، و هارتمن، 2008) به اجرا گذاشته اند. مفهوم دانش در سازمان مدرن،  محیطی جهانی و پیچیده گام به گام مهم تر خواهد شد. (قلیچ لی 2010). زمینه ی جدید منابع فکری توجه مدیران را  به خود جلب کرده است،با توجه به رویکرد استراتژیک، سرمایه فکر می تواند در ایجاد و اعمال دانش برای افزایش ارزش یک سازمان استفاده شود،و موفقیت سازمان به توانایی مدیریت این منبع استثنایی بستگی دارد.امروزه و در آینده موفقیت در رقابت بین سازمان ها تا حدی بر اساس تخصیص استراتژیک منابع مالی و فیزیکی است، و بیشتر بر اساس مدیریت دانش استراتژیک می باشد. همچنین محیط سازمان در طراحی ساختاری تاثیر بسزایی دارد. ثبات و قابلیت پیش بینی عدم اطمینان محیطی دارای اثر مستقیم بر توانایی سازمان برای انجام مسئولیت هایش دارد....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید