Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
676,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " یک تقویت کننده کم نویز CMOS فوق پهن باند 3.1–10.6 GHz با تکنیک استفاده مجدد از جریان " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک تقویت کننده کم نویز CMOS فوق پهن باند 3.1–10.6 GHz با تکنیک استفاده مجدد از جریان
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE MICROWAVE AND WIRELESS COMPONENTS LETTERS
سال انتشار
2007
کد محصول
1001015
تعداد صفحات انگليسی
3
تعداد صفحات فارسی
8
قیمت بر حسب ریال
676,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

یک تقویت کننده کم نویز (LNA) فوق پهن باند (UWB) 3.1–10.6 GHz با تکنیک استفاده مجدد از جریان و یک شبکه تطبیق وودی بالا گذر پیشنهاد می شود. LNA پیاده سازی شده نشان دهنده یک بهره توان ماکزیمم برابر 16 dB و یک تطبیق ورودی خوب 50 Ω در باند مورد نظر است. یک رقم نویز (NF) عالی (3.1–6 dB) در محدوده فرکانسی 3.1–10.6 GHz  با یک اتلاف توان 11.9 mW تحت منبع توان 1.8-V به دست آمد.  UWB LNA پیشنهادی، بالاترین بهره توان و کمترین NF را در میان کارهای منتشر شده در فناوری 0.18-μm CMOS نشان می دهد.

1-مقدمه

چون کمیسیون مخابرات فدرال (FCC) ، پهنای باند 7500 MHz را برای کاربردهای فوق پهن باند در دامنه فرکانسی 3.1–10.6 GHz تخصیص داده است (1)، فناوری های مرتبط توجه بسیاری را از صنایع و دانشگاه ها به خود جلب کرده اند. این استاندارد جدید هزینه کم، پیچیدگی کم، مصرف توان اندک، امنیت بالا و قابلیت های ارتباط بیسیم با نرخ داده بالا را فراهم می کند که می تواند در شبکه ناحیه خصوصی بیسیم (WPAN)، سیستم های تصویربرداری پزشکی و ارتباطات سیار استفاده گردد...

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Low noise amplifier (LNA)
noise figure (NF)
ultra-wideband

ثبت سفارش جدید