Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
764,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " یک LNA UWB 3.1-10.6 GHz کم توان کاملا مجتمع در 0.18 μm CMOS " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک LNA UWB 3.1-10.6 GHz کم توان کاملا مجتمع در 0.18 μm CMOS
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Conference: Radio and Wireless Symposium, 2007 IEEE
سال انتشار
2007
کد محصول
1001017
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
7
قیمت بر حسب ریال
764,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
4 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

فناوری رادیوی فوق پهن باند (UWB) مزایای بسیاری دارد: پهنای باند طیفی فوق پهن 7.5 GHz، بازده بسیار بالا، توان (مصرف برق) بسیار کم و غیره. این مقاله یک تقویت کننده کم نویز 3.1-10.6 GHz کم توان تک تراشه ای را که برای فرستنده و گیرنده های UWB پالسی تمام باند طراحی شده را ارائه می دهد که یک توپولوژی فیدبک سری – موازی بهتری دارد و به بهره فوق پهن باند مطلوب و عملکرد نویزی خوبی دست یابد. LNA در یک فرآیند 0.18 μm CMOS تجاری پیاده سازی شده است ومشخصات اندازه گیری شده عبارتند از: یک بهره یکنواخت (تخت) 12 dB و یک مینیمم NF برابر با 3.8 dB در پهنای باند  3.1-10.6 GHz ، یک توان DC بسیار کم برابر 9.8 mW با منبع تغذیه 1.8 V، S11 < -15 dB. این به یک سطح بهره ی 0.27 و نقطه تراکم یک دسی بلی بهتر از  -0.8 dBm دست می یابد.

1-مقدمه

رادیوی UWB یک فناوری مخابراتی بیسیم پالسی است که توجه بسیاری را از زمانی که FCC در را برای توسعه تجاری در سال 2002 گشوده است، به دست آورده است (1). فناوری  UWB قادر به انتقال داده در محدوده پهنای باند 3.1 تا 10.6 GHz با نرخ داده بسیار بالاست (2). گرچه چند جور قالب صنعتی انتقال داده اخیرا برای مخابرات فوق پهن باند بوجود آمده اند، UWB اولیه یک فناوری بیسیم دامنه زمانی بدون حامل و پالسی به شمار می رود که رشته های پالسی بسیار کوتاه (پالس های کمتر از نانوثانیه) را می فرستد. چون مخابره UWB انرژی سیگنال های رادیویی را در محدوده یک باند فرا پهن تا 7.5 GHz منتشر می کند، سطح سیگنال آن می تواند کمتر از سطح نویز فناوری های RF متداول در دامنه فرکانسی باشد....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


LNA
Gain
Noise Figure
Return loss

ثبت سفارش جدید