Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " پروتکل مولتی کست QoS هیبرید مبتنی بر چارچوب برای شبکه های غربالی بیسیم " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پروتکل مولتی کست QoS هیبرید مبتنی بر چارچوب برای شبکه های غربالی بیسیم
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Computer Communications
سال انتشار
2010
کد محصول
1001029
تعداد صفحات انگليسی
14
تعداد صفحات فارسی
38
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
4 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در سال­های اخیر، شبکه ­های غربالی بیسیم توسعه یافته اند و رواج آن­ها در مناطق روستایی زیادی رشد کرده است. به کارگیری چنین شبکه هایی به مشترکین امکان داده است به شبکه­ های پهن­باندی که در دسترس عموم اند اتصال یابند. عدم وجود استانداردها و پشتیبانی مولتی تسک در شبکه­ های غربالی بیسیم این حوزه را بسیار چالش­برانگیز می­کند، و نیز حوزه وسیعی برای پیشرفت فراهم می­کند. ما در این مقاله برای اولین بار از مدل شبکه عصبی CMAC برای پیش­بینی احتمال قطع­ ارتباط گره یا مسیر و کنترل ازدحام و اتلاف­ها خصوصاً در دروازه ­ها استفاده کرده ایم. این پیش­بینی موجب می­شود شبکه پیش از وقوع خطا ترمیم و بازیابی شود. در این مقاله، چارچوب مسیریابی مولتی کست QoSجدیدی برای WMNها پیشنهاد می­کنیم تا مسئله توازن بار حل گردد و QoS در ارتباطات مولتی کست میان میزبان­های اینترنت و میزبان­ های غربالی به طور دینامیک افزایش یابد. همچنین پروتکل مولتی کست هیبرید بهینه­ای مبتنی بر این چارچوب با نام HMFPMپیشنهاد می­کنیم که مسائلی پیش روی نسل بعدی IEEE 802.11 sمی­ نهد. پروتکل پیشنهادی مسیریابی مولتی کست پیش­گستر و پس­گستر را ترکیب می­کند تا تأخیرهای غیرضروری را حذف کند و همچنین مازاد کنترل را در تنظیم مسیرها میان مسیریاب­های غربالی اسکلت کمینه کند. همچنین از دروازه ­های چندتایی برای توازن دروازه ­ها و مسیریابی بر اساس پیش­بینی CMAC در هر گره پشتیبانی می­کندتا مسیریاب­هایی با حداقل نسبت اتلاف حاصل شود.

1-مقدمه

سیستم­ های بیسیمی که امروزه در صنعت به کار می­روند عمدتاً اتصال­های رادیویی سلولی هستند که از انتقال نقطه ­به ­نقطه یا نقطه­ به چندنقطه استفاده می­کنند. این سیستم­ های بیسیم مرسوم محدودیت­ها و الزاماتی دارند، از قبیل ساختار صلب، برنامه­ریزی دقیق، و سیگنال­های عبوری. شبکه ­های بیسیم غربالی (WMNها)برای نیازهای کاربردی امروز دنیای واقعی مناسب­ترند. شبکه ­بندی غربالی بیسیم تکنولوژی نوظهوری است که از کاربردهای مهم بسیاری پشتیبانی می­کند؛ کاربردهایی از قبیل تدارک دسترسی به اینترنت در مناطق روستایی، شبکه ­بندی شهری و ابرشهری، شبکه ­بندی تک­کاره برای ترمیم فوری و پس از بحران، مراقبت امنیت، و خدمات اطلاعات در سیستم­های حمل­ و نقل عمومی [1]. مؤلفه­ های عمده شبکه بیسیم غربالی شامل مسیریاب غربالی بیسیم، میزبان­ های غربالی بیسیم (مثل رایانه رومیزی(PC)، لپ­تاپ، دستیار دیجیتال شخصی (PDA)، و تلفن همراه)، و نقاط اتصال (یا دروازه ­ها) می­شود که هم به عنوان مسیریاب­های اینترنتی و مسیریاب­ های غربالی بیسیم (که داده ­ها را بین اینترنت و WMN رله می­کنند)عمل می­کنند. WMNبه گون ه­ای پویا خود-سازمان­یافته و خود-پیکربندی کننده هستند، با گره­ هایی در شبکه که به طور خودکار اتصال را میان خود برقرار کرده و نگهداری می­کنند. این ویژگی مزایای بسیاری به WMNها می­بخشد، از جمله هزینه پایین نصب، آرایش بزرگ­ مقیاس، قابلیت اعتماد و خود-مدیری. آرایش چنین شبکه­هایی به مشتریان اجازه می­دهد به شبکه­ های پهن­باند در دسترس عموم اتصال داشته باشند. تکمیل شبکه­ های غربالی بیسیم ایجاب می­کند که خدمات باربرگشت (که به طور سنتی توسط شبکه­های بیسیم انتقال می­یافتند) از طریق نقاط غربالی بیسیم نگهداری شوند. شبکه­های غربالی بیسیم به واسطه ساختارشان ابزاری عالی برای هدف­گیری گروه بزرگی از کاربران نهایی یا صرفاً رله داده­ها فراهم می­کنند. به وسیله انتشار، یا به بیان خاص، مالتی کست (پخش به چندنقطه، multicast)می­توان به این امر دست یافت...

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Wireless mesh network
Multicast
CMAC neural network model
Disconnection prediction
Gateway bala

ثبت سفارش جدید