Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " پاسخ به تقاضای مبتنی بر ابر برای شبکه هوشمند معماری و الگوریتم های توزیع شده " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پاسخ به تقاضای مبتنی بر ابر برای شبکه هوشمند معماری و الگوریتم های توزیع شده
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE International Conference on Smart Grid Communications (SmartGridComm)
سال انتشار
2011
کد محصول
1001056
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
23
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
4 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

 در این مقاله پاسخ  به تقاضای مبتنی بر ابر (CDR) ، یک معماری جدید پاسخ به تقاضا برای زمان های پاسخ سریع در آرایش های مقیاس بزرگ را مطرح می کنیم. معماری پیشنهادی در مقابل پاسخ به تقاضا Master / Slave است ،که در آن شرکت کنندگان به طور مستقیم با برنامه استفاده شده در "ارتباطات آدرس محور میزبان" ارتباط برقرار می کنند. ارتباط داده محور اهرم CDR ، ناشر/ مشترک (publisher/subscriber) و ارتباطات گروه مبتنی بر موضوع برای پاسخ به تقاضای امن ، مقیاس پذیر و قابل اعتماد ایجاد شد . در بحث کاربرد پذیری، CDR ، به عنوان فراخوانی یک تابع black box به نظر می رسد که یک ورودی را از برنامه می گیرد، به عنوان مثال ، کمبود قدرت و دادن خروجی به utility ، به عنوان مثال، کاهش قدرت هر مصرف کننده و انگیزه نرخ مربوط به آن. با استفاده از این چارچوب پیاده سازی شده، دو الگوریتم توزیع شده مبتنی بر بازار (روش های دونیمی و ایلینوی) ارائه شده است. الگوریتم های پیشنهادی حداقل همگرایی نمایی سریع با تکرار O(1) به عنوان تعداد مشتریانی که افزایش می یابد و کار پیشین بهتر ازروش گرادیان دوگانه در شرایط سرعت همگرایی را نمایش می دهد در حالی که همان سربار پیام را نگه می دارد.

1-مقدمه

طرح های تحقیقاتی در سراسر جهان به تازگی برای تبدیل شبکه برق قدیمی و نابخردانه (غیر هوشمند) به یک شبکه جدید، به نام شبکه هوشمند آغاز شده اند. به عنوان بخشی از این تحول، از فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی اساسی انتظار می رود که نقش قابل توجهی برای بهبود کیفیت، قابلیت اطمینان، امنیت و بهره وری از شبکه برق داشته باشند. تابع بحرانی از یک شبکه برق به تعادل رسیدن عرضه و تقاضای برق را در هر نمونه است؛ یا اگر تقاضا بیشتر از عرضه باشد، یا عرضه بیشتر از تقاضا باشد ، هر دوی این شرایط به طور جدی پایداری شبکه را تهدید می کنند، و در نتیجه تولید برق باید بار را به دقت دنبال کنند....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Cloud-based Demand Response

ثبت سفارش جدید