Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,281,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " پیشگیری از حملات سیاه چاله های انتخابی بر روی شبکه های سیار ad hoc از طریق سیستم های تشخیص نفوذ " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پیشگیری از حملات سیاه چاله های انتخابی بر روی شبکه های سیار ad hoc از طریق سیستم های تشخیص نفوذ
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Computer Communications
سال انتشار
2011
کد محصول
1001057
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
30
قیمت بر حسب ریال
1,281,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

حمله سیاه چاله در MANET به حمله ای توسط یک گره مخرب اشاره می کند، که اجباراً مسیری از یک منبع به مقصد توسط تحریف شماره ترتیب و شمارش هاپ پیام مسیر یابی را به دست می آورد. سیاه چاله برگزیده گرهی است که می تواند به طور اختیاری و متناوب یک حمله سیاه چاله را انجام دهد و یا به عنوان یک گره معمولی عمل کند. در این مقاله، چندین گره IDS (سیستم تشخیص نفوذ) در MANET ها به منظور تشخیص و جلوگیری از حمله های سیاه چاله های انتخابی مستقر شده اند. گره های IDS باید در حالت sniff به منظور انجام به اصطلاح تابع ABM (مکانیسم آنتی سیاه چاله) تنظیم شوند، که عمدتاً برای برآورد مقدار مشکوکی از یک گره با توجّه به تفاوت غیر طبیعی بین پیام های مسیریابی منتقل شده از گره مورد استفاده قرار می گیرد. هنگامی که مقدار مشکوک از حد آستانه بالاتر رود، IDSهای در نزدیکی آن یک پیام انسدادی را منتشر می کند، همه گره ها در شبکه را مطلع می کند، به آنها برای همکاری به جداسازی گره مخرب درخواست می کند. این مقاله ns2 را برای معتبر ساختن اثر استقرار IDS پیشنهادی استخدام می کند، به عنوان مثال گره های IDS به سرعت می توانند یک گره مخرب را ، بدون یقین های کاذب، اگر یک آستانه مناسب قرار داشته باشد، را مسدود کند.

1-مقدمه

در شبکه ad hoc سیار بی سیم (MANET)، هیچ کدام از دستگاههای شبکه مانند مسیریاب ها یا نقاط دسترسی وجود ندارند؛ انتقال داده در میان گره ها با استفاده از هاپ های متعدد تحقق می یابد، و نه فقط به عنوان یک ترمینال واحد سرویس می دهند، هر گره سیار به عنوان یک مسیریاب برای ایجاد یک مسیر عمل می کند. هنگامی که یک گره منبع قصد انتقال داده را به گره مقصد دارد، بسته ها از طریق گره های میانی منتقل می شوند، در نتیجه، جستجو و به سرعت ایجاد یک مسیر از مبدأ به گره مقصد برای MANET ها مسئله مهم محسوب می شود. پروتکل های مسیریابی که در حال حاضر در دسترس می باشند به طور عمده به پروتکل ها مسیریابی فعّال و پروتکل های مسیریابی واکنشی تقسیم بندی می شوند.

در پروتکل مسیریابی فعّال، هر گره فعّالانه مسیرها را به دیگر نودها جستجو می کند، و به طور دوره ای پیام های مسیریابی را مبادله می کند، به منظور اطمینان از اینکه اطلاعات در جدول مسیریابی به روز و صحیح می باشند، مانند DSDV ( بردار فاصله دنباله مقصد) [1] و OLSR ( پروتکل مسیریابی حالت بهینه لینک) [2]. هر گره در یک MANET به قدرت و پهنای باند معینی محدود می شود، در نتیجه، انتقال مداوم پیام های مسیریابی منجر به ازدحام شبکه می شود....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




MANETs (Mobile ad hoc networks)
Black hole attack
Selective black hole attack

ثبت سفارش جدید