Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " کنترلی برای پاسخ به تقاضای بارهای ترموستاتیک، در مقیاس زیاد " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کنترلی برای پاسخ به تقاضای بارهای ترموستاتیک، در مقیاس زیاد
نویسنده/ناشر/نام مجله :
American Control Conference
سال انتشار
2013
کد محصول
1001073
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

پاسخ به تقاضا را می­توان مفهومی مهم در شبکه های هوشمند دانست، که با هدف تسهیل در پروسه ی ادغام منابع انرژی فرار، در داخل شبکه های الکتریسیته ایجاد شده است.  در این مقاله، سناریوهای مرتبط با پاسخ به تقاضاهای مسکونی در نظر گرفته شده ، و به  بررسی مسئله ی مدیریت تقاضاهای مبتنی بر ترموستات در مقیاس زیاد، با استفاده از عملیات on/off پرداخته شده است. هدف، کاهش نقطه ی اوج مصرف یک گروه از بار های متشکل از واحد های انعطاف پذیر و انعطاف ناپذیر می­باشد. واحد های انعطاف پذیر از نظر انرژی، شامل تجهیزات مبتنی بر ترموستات هستند. در این مقاله ما یک روش متمرکز و پیشگو را مطرح خواهیم ساخت و ساختاری را توسط یک استراتژی مخابره ی تصادفی شده ، توزیع خواهیم کرد.

1-مقدمه

در کشور های زیادی اعم از دانمارک[1],[2]، برنامه هایی به منظور تولید انرژی  از منابع فرار اعم از تشعشعات خورشیدی یا باد، وجود دارد که رشد این برنامه ها حال افزایش است. از آنجایی که چنین منابعی به عبارتی تاب آوردنی یا متحمل هستند و ظرفیت تحت پوشش قرار دادن تقاضای روبه رشد انرژی ، و همچنین توانایی در جایگزین شدن با سوخت های فسیلی را دارند، استفاده از آنها در مقیاس بزرگ ممکن است امری چالش برانگیز باشد. چرا که سیستم انرژی همواره نیاز به ایجاد تعادلی بین میزان مصرف و میزان تولید انرژی دارد. زمانی که درصد زیادی از این انرژی ها فرار هستند، ایجاد تعادل بین تولید و مصرف، چیزی فراتر از احتمالات شبکه های مرسوم می­باشد.

شبکه های هوشمند را می­توان یک تکنولوژی در حال توسعه دانست که مبادله ی اطلاعات را به صورت بلادرنگ فراهم کرده، ذخایر را توزیع کرده و راه حل های هوشمندانه ای را برای شبکه های الکتریسیته ارائه می­دهد. این شبکه می­تواند ادغام انرژی های فرار را در مقیاس بزرگ عملی کرده، و سرمایه گذاری بر روی زیر ساختار در این زمینه را نیز کاهش دهد، و البته نیاز به منابع انرژی از قبل آماده شده را نیز به کمترین سطح می­رساند. یک مفهوم مهم در شبکه های هوشمند، پاسخ به تقاضا نام دارد، که می­تواند به عنوان یک مشارکت فعال  و پیوسته در پروسه ی متعادل سازی مصرف انرژی در نظر گرفته شود.

در این مقاله، ما یک سناریوی پاسخ به تقاضا را ارائه خواهیم داد که در آن، گروه های زیادی از متقاضیان مبتنی بر ترموستات با عملیات on/off، واحد های انعطاف پذیر انرژی را تشکیل می­دهند. واحد های انعطاف پذیر را می­توان به نوعی، ذخایر گرمایی کوچک و رخنه دار در نظر گرفت...

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



thermostatic loads
Demand response

ثبت سفارش جدید