Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
764,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " تحلیل مدل انتشار رادیوئی، در اپلیکیشن های RFID " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تحلیل مدل انتشار رادیوئی، در اپلیکیشن های RFID
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Smart Objects, Systems and Technologies
سال انتشار
2013
کد محصول
1001086
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
10
قیمت بر حسب ریال
764,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

مدل های انتشاری که به اندازه ی کافی دقیق باشند را می­توان مدل هایی ضروری برای  درک راه حل های مبتنی بر کشف موقعیت بر مبنای RFID دانست. بر مبنای روش های ارائه شده برای مخابره ی رادیوئی سلولار، تحلیل ها باید با هدف ایجاد مدل هایی صورت گیرد که چنین مدل هایی، علاوه بر در نظر گرفتن  چندین شیئ در حال حرکت در یک میدان رادیوئی، اجازه ی تشخیص موقعیت اشیاء در یک محیط پویا را ، با سطح دقت افزایش یافته ای در اختیار ما قرار دهند. در مرحله ی اول تحلیل مدل، نیازمندی های یک محیط مدل مشخص شدند و با مدل های انتشار مرسوم مورد مقایسه قرار گرفتند. نتایج بدست آمده، این امکان را برای ما فراهم ساخت تا بتوانیم مدل انتشاری که به نتایج اندازه گرفته شده نزدیک بود را مشخص سازیم. تخمین دقیق امواج رادیوئی منتشر شده به ما کمک خواهد کرد تا شبیه سازی هایی را ایجاد کرده و تشخیص موقعیت اشیاء هدف را نیز تخمین بزنیم.

1-مقدمه

امروزه متد های تشخیص متعددی به منظور تشخیص موقعیت اشیاء با کمک برچسب های RFID وجود دارد. برای یک چنین نوع کاربردی(تشخیص موقعیت اشیاء) ، از برچسب های فعال و یا سیستم اشیاء رفرنس(برچسب های RFID، مادون قرمز) استفاده می­شود.

یک متدی که کار کردن با آن آسان باشد و البته برای موقعیت یابی سه بعدی نیز کارآمد باشد، مبتنی بر تفسیر قدرت سیگنال دریافتی(RSS) مربوط به سیگنال های RF می­باشد.  به منظور در نظر گرفتن احتمال تخمین انتشار در محیط های واقعی، پژوهش هایی صورت گرفته است که بر روی موقعیت های ساده از انتشار و اصل محلی سازی RSS متمرکز بوده اند، که هدف از انجام چنین پژوهش هایی، یافتن روش های قابل اعمال در محیط های واقعی بوده است. در گام های بعدی از تحلیل، مدل ها باید برای سناریوهای پیچیده تر و مشکل تر ایجاد شوند.

به منظور ارزیابی نتایج بدست آمده از انرژی دریافتی، نیاز به دانشی در مورد شرایط انتشار می­باشد. تخصیص هایی که مدل کانال را تشریح می­کنند، یک ضریب Rice-Allocation را برای تابع انتقال در نظر می­گیرند. با در نظر گرفتن شرایط خاص، در صورتی که بتوان مدل را ساده تر کرد، می­توان از تابع توزیع بر حسب  مدل گاوس استفاده کرد. درک شرایط انتشار بر مبنای مدل سازی ، که چنین مدل هایی از کانال های انتشار بدست آمده اند، در  سنوریوهای عملی امری مشکل است، زیرا پارامتر هایی که با گذر زمان تغییر می­کنند، نقش عمده ای را در این زمینه ایفا می­کنند. این همان دلیلی است که نیاز به یک مدل پویا را ضروری نشان می­دهد. این مقاله به صورت زیر سازماندهی شده است....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید