Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,540,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " زمان بندی ماشین موازی با منابع منعطف " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
زمان بندی ماشین موازی با منابع منعطف
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Computers & Industrial Engineering
سال انتشار
2012
کد محصول
1001126
تعداد صفحات انگليسی
15
تعداد صفحات فارسی
42
قیمت بر حسب ریال
1,540,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

مسائل زمان­بندی منابع منعطف ماشین­ های موازی (PMFRS) منابع منعطف اضافی را مورد بررسی قرار می­دهد (مانند اپراتورها)، که آن­ها می­توانند آزادانه به هر کاری یا هر ماشینی تخصیص داده شوند و می­توانند به نسبت مقدارشان به پردازش سرعت ببخشند. اگر تخصیص کار-ماشین مشخص شده نباشند. این مساله با عنوان (PMFRS)  نامشخص (UPMFRS) اشاره می­شود. در این مقاله، مدل­های ریاضی هر دو مساله PMFRS و UPMFRS در ادبیات موضوع مرور می­شود و فقط تعدادی بسط به مساله پویا PMFRS می­دهیم، اما همچنین مدل­ های برنامه­ریزی عدد صحیح (IP) برای حالت ایستا و پویا با تابع هدف کمینه کردن کل زمان انجام کار ارائه می­کنیم. به منظور حل مسائل سایز بزرگ پویا PMFRS و UPMFRS ، رویکرد برنامه­ ریزی محدودیت­دار بر مبنای IP آزاد شده (CP) نیز ارائه شده است. تمام مدل­های و رویکرد IP/CP مطرح شده با مطالعه محاسباتی مبسوطی تست شده­اند. نتایج آزمایش ­های محاسباتی برای پارامترهای مهم مساله مورد بحث قرار گرفته­ اند و نتایج به تصویر کشیده شده ­اند.

1-مقدمه

مسائل زمان­بندی ماشین­ های موازی با منابع اضافی به طور گسترده ­ای در ادبیات موضوع مطالعه شده است. مروری اخیرا از این مطالعات در ادیس، اگوز و ازکاراهان (برای انتشار فرستاده شده) می­توان دید. در این مقاله، ما نوع خاصی از این مسائل با نام زمان­بندی منابع منعطف ماشین­ های موازی(PMFRS) را مورد بررسی قرار می­دهیم. ...

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید



خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Parallel machines.
Flexible resources
Scheduling
Integer programming
Constraint programming

ثبت سفارش جدید