Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " کنترل ولتاژ در شبکه های توزیع هوشمند- بازبینی و تجربه کاربردی راه حل های موجود " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کنترل ولتاژ در شبکه های توزیع هوشمند- بازبینی و تجربه کاربردی راه حل های موجود
نویسنده/ناشر/نام مجله :
22nd International Conference on Electricity Distribution
سال انتشار
2013
کد محصول
1001176
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Ensuring voltage stability according to EN50160 has become a major challenge in today’s distribution grids due to the increasing number of fluctuating distributed energy resources (DER) connected on the medium and low voltage level

On the 2012 CIRED workshop EnBW Regional AG presented the regulated distribution transformer (RDT) as a powerful tool to achieve voltage control at the MV/LVsubstation. Line voltage controllers complement this solution and are especially useful to avoid voltage problems when large loads or generation units are connected at the end of a long feeder line

چکیده

حفظ پایداری ولتاژ بر طبق EN50160 به دلیل افزایش تعداد منابع انرژی پراکنده بی ثبات (DER) که  به ولتاژ فشار ضعیف و متوسط متصل بودند به یک چالش بزرگ در شبکه های توزیع امروزی تبدیل شده بود.

در سال 2012 در کارگاه CIRED ترانسفورماتور های توزیع تنظیم شده (RDT) را به عنوان ابزار قدرتمندی برای دستیابی به کنترل ولتاژ در پست های فشار ضعیف و فشار قوی نشان داد. کنترلر های ولتاژ خط این حل را کامل می کنند و برای زمانیکه بارهای بزرگ یا واحد های تولید در پایان خطوط تغذیه طولانی متصل شده اند به طور خاصی برای اجتناب از مشکلات ولتاژ مفید هستند.

1-مقدمه

 آلمان قصد دارد که بتواند تا سال 2050 به میزان 80 درصد انرژی مصرفی را از منابع تجدید پذیر بدست آورد. قسمت های عمده ای از این انرژی ها توسط منابع انرژی پراکنده تولید خواهد شد. اتصال این واحد های تولید به زیربنای اصلی که برای پخش بار طراحی شده است یک کار ساده برای اپراتور های سیستم توزیع محلی نیست. امروزه بزرگترین چالش افزایش ولتاژ به دلیل تعداد زیادی از DER ها در ولتاژ فشار ضعیف میباشد. بر طبق استاندارد EN50160 ولتاژ نباید از ±10 % مقدار در نظر گرفته شده در هر نقطه ی ترمینال تجاوز کند و در صورت تجاوز از مقدار آستانه در نظر گرفته شده اینورتر ها تغذیه انرژی شبکه را متوقف خواهند کرد. این محدوده ی مجاز که از لحاظ اقتصادی در نظر گرفته شده است در واقع با توجه به میزان مجاز جریان عبوری از کابل قادر است مقدار خیلی بیشتری انرژی را از خط انتقال دهد. با وجود طبیعت نوسانی منابع انرژی تجدید پذیر مثل انرژی فوتو ولتائیک تغییر نسبت ثابت ترانسفورماتور های پست به خوبی جواب نمیدهد. ولتاژ در یک ترمینال میتواند در یک روز وابسته به سطح جریان انرژی مصرف شده و تولید شده محلی به طور قابل توجهی افزایش یابد و یا افت کند.

این مساله میتواند با یک روش معقول  اقتصادی و تکنیکی، کنترل ولتاژ پویا حل شود. در زیر راه حل های تکنیکی و تجارب کاربردی موجود برای دستیابی به این هدف توصیف شده است...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


22nd International Conference on Electricity Distribution

ثبت سفارش جدید