Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " شيمی " با موضوع " روش های انتقال انرژی فلورسانس در تجزیه و تحلیل زیستی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
روش های انتقال انرژی فلورسانس در تجزیه و تحلیل زیستی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Analyst
سال انتشار
2005
کد محصول
1001376
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
22
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
438 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Energy transfer phenomena, in which excited fluorophores transfer energy to neighbouring chromophores, are well characterised in photochemistry and have found a wide range of applications in analytical biochemistry. The transfer of energy from a donor to an acceptor group is only significant over distances of a few nm, so it can be used as a spectroscopic ruler and as a means of detecting molecular interactions and conformational changes. Such methods usually retain the great sensitivity and sample handling flexibility of conventional fluorescence techniques. As a result many assays involving enzymes, antibodies and nucleotides utilise energy transfer measurement principles. This article outlines these principles for the main types of energy transfer, and summarises some of their most important areas of application

چکیده

پدیده های انتقال انرژی، که در آن انتقال انرژی فلوئوروفورها تحریک شده به کروموفورهای مجاور، به خوبی در فوتوشیمی شناسایی شده و طیف گسترده ای از کاربردها را در بیوشیمی تحلیلی بدست آورده است. انتقال انرژی از یک گروه دهنده به یک گروه پذیرنده تنها در فاصله چند نانومتر قابل توجه است، بنابراین می­توان آن را به عنوان یک راًس اسپکتروسکوپی و به عنوان ابزاری برای تشخیص برهمکنش­های مولکولی و تغییرات کنفورماسیونی استفاده کرد. این روش معمولا حساسیت زیاد و انعطاف پذیری حمل نمونه روشهای فلورسانس معمولی را حفظ می­کند. در نتیجه بسیاری از روش شامل آنزیم ها، آنتی بادی ها و نوکلئوتیدها از اصول اندازه گیری انتقال انرژی استفاده می­کنند. این مقاله به تشریح این اصول برای انواع اصلی انتقال انرژی می­پردازد و برخی از مهم ترین کاربردهای آنها را به طور خلاصه بیان می­کند.

1-مقدمه

اهمیت طیف سنجی فلورسانس در تجزیه و تحلیل زیستی در سال های اخیر فوق العاده افزایش یافته است ]2،1[، که تا حد زیاد به لطف حساسیت بیش از حد این روش و سهولت آن می­باشد که برای انواع مختلف قالبهای نمونه استفاده می­شود. مشخصه دوم بدان معنی است که ردیابی فلورسانس برای بسیاری از روش های جداسازی، تجزیه و تحلیل فرایند و تکنیک های ویژه زیستی مناسب است. گزینش پذیری ارائه شده توسط اندازه گیری های فلورسانس نیز ارزشمند است. این امر نه تنها از تحریک متمایز و طیف فلورسانس و طول موج­های موجود برای هر فلوروفور مشتق می­شود، بلکه از فرصتهای عمر زمانی ]3[ و اندازه گیری های قطبی ]4[ در دسترس است....


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله شيمی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده شيمی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Fluorescence energy transfer methods

ثبت سفارش جدید