Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,281,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " بطرف مدل قابلیت های دینامیک در استراتژی رقابتی مبتنی بر نوآوری : بینش ها از شرکت های خدماتی پروژه محور " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بطرف مدل قابلیت های دینامیک در استراتژی رقابتی مبتنی بر نوآوری : بینش ها از شرکت های خدماتی پروژه محور
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Industrial Marketing Management
سال انتشار
2011
کد محصول
1001434
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
29
قیمت بر حسب ریال
1,281,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
416 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

With the growing significance of services in most developed economies, there is an increased interest in the role of service innovation in service firm competitive strategy. Despite growing literature on service innovation, it remains fragmented reflecting the need for a model that captures key antecedents driving the service innovation-based competitive advantage process. Building on extant literature and using thirteen in-depth interviews with CEOs of project-oriented service firms, this paper presents a model of innovation-based competitive advantage. The emergent model suggests that entrepreneurial service firms pursuing innovation carefully select and use dynamic capabilities that enable them to achieve greater innovation and sustained competitive advantage. Our findings indicate that firms purposefully use create, extend and modify processes to build and nurture key dynamic capabilities. The paper presents a set of theoretical propositions to guide future research. Implications for theory and practice are discussed. Finally, directions for future research are outlined

چکیده  

علاقه شایان به نقش نوآوری خدمت رسانی در راهبرد رقابتی شرکت خدماتی ناشی از از رشد اهمیت خدمات در اکثر اقتصاد های توسعه یافته می باشد . علی رغم این که نوشتجات در زمینه نواوری خدمت رسانی در حال رشد می باشد ، این موضوع چند پاره باقی می ماند تا نیاز به یک مدلی را منعکس سازد که موارد قبلی کلیدی و محرک فرآینددمزیت رقابتی مبتنی بر نوآوری خدمت رسانی را می گیرد . این مقاله با ایجاد مطالب پدیدار و با استفاده از 13 مصاحبه عمیق و دقیق با مدیران اجرایی شرکت های خدماتی پروژه محور یک مدلی از مزیت رقابتی نواوری محور را معرفی می کند .  مدل نوخاسته نشان می دهد که شرکت های خدمت رسانی کارآفرینی پیگیر نواوری بدقت یک سری قابلیت های دینامیک را انتخاب کرده و استفاده می کنند که آنها را قادر می سازند تا به نواوری بیشتر ئ مزیت رقابتی پایدار برساند . یافته های ما نشان می دهند که شرکت ها به طور هدفمندی از فرآیند های خلق ، توسعه و اصلاح برای ایجاد و تربیت قابلیت های دینامیک کلیدی استفاده می کنند . مجموعه ای از طرح های تئوریک برای راهنمایی تحقیق آینده توسط مقاله معرفی می گردند . پیچیدگی های تئوری و عمل مورد بحث قرار می گیرند . در نهایت ، مسیرها برای تحقیق آینده به طور مختصر بیان می گردند .

1 – مقدمه

اهمیت در حال رشد خدمات در هدایت بهره وری ، رشد اقتصادی و استخدام در کشور هایی که به طور سنتی به ساخت تولید تکیه می کنند ، در حال فزاینده ای مشهود می باشد . درنتیجه ، سهم درامد ناشی از خدمات در شرکت های Fortune 500 تا حد قابل ملاحظه ای در طول چند دهه گذشه رشد داشته است .، سازمان ها را مجبور می شازد تا مدل های کسب و کار موجود اشان را برای پذیرش دیدگاه با محوریت خدمت رسانی تنظیم نمایند . برای مثال ، شرکت IBM که یک زمانی از لقب غول ساخت و تولید برخوردار بود ، کسب و کار اش را برای ارایه راه حلی مبتنی بر خدمت رسانی از نو ارایه می کند و خودش را به عنوان بزرگ ترین کسب و کار خدماتی در جهان منسوب می کند ( زیتهامل ، بیتنر و گرملر 2009 ) . چون خدمات بطور فزاینده ای از ارزش نشات می گیرند ، نواوری به یک روش موثر برای تسریع رشد و سوددهی تبدیل می شود و در روش های عالی خلق ارزش جدید نقش دارد ( بری ، شانکر ، پاریش ، کادوالدر و دوتزل 2006 ) .

نواوری در زمینه خدمت رسانی متمایز از نوآوری در ساخت و تولید به حساب آمده است و چندین محقق نشان می دهند که در انجا تفاوت های مهم وجود دارند . برای مثال ، خلق مشترک در واسط تهیه کننده مشتری ؛ ماهیت افزایشی و دایمی نوآوری خدمت رسانی ؛ ماهیت مبهم خروجی نوآورانه خدمت رسانی ؛ نبود مراحل توسعه ای و دپارتمان های تحقیق و توسعه در شرکت های خدماتی – همگی نشان می دهند که نواوری خدمت رسانی ممکن است به طور لاینفک با نوآوری ساخت و تولید فرق دارند . درحالت مشابه ، مطالب علم خدمت رسانی بر خلق مشترک ارزش همراه با مشتریان تاکید می کند


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Dynamic capabilities
Service innovation
Competitive strategy
Project-oriented service firms

ثبت سفارش جدید