Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
572,000

عنوان مقاله فارسی

Google.com موتور جستجوگر اینترنتی شمارة یک

تعداد صفحات فارسی
31
کد محصول
1001526
قیمت بر حسب ریال
572,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
737 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



توضیح: این فایل حاوی متن انگلیسی به همراه ترجمه فارسی در مورد موتور جستجو گوگل می باشد و در ادامه ترجمه بخشی از این متن را ملاحظه می نمایید.

Google.com موتور جستجوگر اینترنتی شمارة یک

یک dot.com بندرت پرسود می­باشد. برای کسی که در اواخر سال 1998 تأسیس شده –و بدتر- یک dot.com که به­عنوان نیمی از اهداف تجاری آن تبلیغات است، پیشرفت گوگل بسیار مناسب است. اما اینکه گوگل در زمینة اقتصادی از زمان تأسیس خود هوشمندانه عمل کرده است، نیاز به بحث دارد.

گوگل تبلیغاتی بصورت نسخة چاپی یا تلویزیونی نداشته است و زمانیکه تأسیس شد، اغلب مردم می­پنداشتند که موتورهای جستجوگر دیگر جایی برای تجارت ندارند. اما زمانیکه دیگر موتورهای جستجوگر پیشرفت کردند، گوگل به موارد پایه­ای پرداخت و اکنون بهتر از دیگر موتورهای جستجوگر می­باشد.

موتور جستجوگری که به سایر موتورهای جستجوگر ترجیح داده می­شود

در اوایل سال 2003، google.com (گوگل)، کمپانی پایة موتور جستجوگر گوگل کالیفرنیا، از طرف مجلة "پاندکتا"(ماهنامه­ای اقتصادی) بعنوان بهترین موتور جستجوگر انتخاب شد. همچنین گوگل جایزة "سرویس تحقیقاتی جذاب" را از Search Engine Watch دریافت نمود. مجلة خبری Search Engine Watch بیان کرد که گوگل بیشترین استفاده اینترنتی را در بین کاربران دارد. این پیشرفت برای گوگل خیلی دور از ذهن نبود، چرا­که از زمان شروع به کار در سال 1998 جوایز زیادی دریافت کرده بود (جدول 1 را ببینید)....



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


ثبت سفارش جدید