Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
572,000

عنوان مقاله فارسی

نوآوری در مدیریت بازار از طریق استفادة حوزة تجارت: معرفی چارچوب فرضی

تعداد صفحات فارسی
16
کد محصول
1001532
قیمت بر حسب ریال
572,000
نوع فایل های ضمیمه
Word
حجم فایل
206 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




نوآوری در مدیریت بازار از طریق استفادة حوزة تجارت: معرفی چارچوب فرضی

چکیده

امروزه، سازمان تجاری به تجزیه و تحلیل بازار نیاز دارد، بطوریکه در مواجهه با تغییرات مختلف بازار توانسته آنرا ثابت نگه دارد و در نهایت مدیریت بازار را کنترل نماید. بدین منظور، سازمان می­بایست مراحل تجاری خود را با استفاده از فن­آوری مدرن به روز­رسانی کند. این فن­آوری هوش تجاری (BI) نامیده می­شود. در این مقاله در حالیکه به معرفی مدیریت بازار می­پردازیم، ضرورت نوآوری و خلاقیت در این فرایند برای رقابت در تجارت جهانی مورد بحث قرار گرفته است. علاوه بر این، تعریف BI از نقطه نظر نویسندگان مختلف و اصول و ویژگیهای BI مورد بررسی قرار گرفته است. سپس چارچوب پیشنهادی با توجه به ابعاد و اعمال مختلف BI معرفی خواهد شد و سود حاصل از روند تجاری مشتق می­شود. توسعه منطقة تجاری، در محیط زیست بین­المللی مترقی و هدفمند و افزایش بهره­وری سازمان در ادامه مورد بحث قرار می­گیرد. هدف از این مقاله معرفی چارچوب عملی برای کمک به سازمان در جهت دستیابی به اهدافی همسوق با BI است که موجب درک صحیح و به موقع شرایط بازار می­شود.

1-مقدمه

در سالهای اخیر با توجه به اهمیت اطلاعات در مدیریت سازمانی و همچنین تکنولوژی اطلاعاتی پیشرفته، سیستمهای کاربردی تجارت شکل گرفته است که شرکتها و نهاد­ها را قادر می­سازد تا با دانش بیشتر تصمیم­گیری نمایند و بهره­وری سازمان افزایش یابد.

در ایالات متحده، شرکتهای بسیاری وجود دارند که در چارت سازمانی خود شغلی بنام رئیس آنالیز ، مدیر یا معاون خدمات اطلاعات در بازار وجود دارد که دلیلی برای اهمیت تجزیه و تحلیل وضعیت رقابتی می­باشد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


ثبت سفارش جدید