Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " نانوفناوری " با موضوع " شناسایی خواص ویسکوالاستیک فیلم های ترکیب شامل پلی آنیلین و نانولوله های کربن " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
شناسایی خواص ویسکوالاستیک فیلم های ترکیب شامل پلی آنیلین و نانولوله های کربن
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Electrochimica Acta
سال انتشار
2010
کد محصول
1001672
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
44
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

The deposition and properties under electrochemical potential control of composite films of polyaniline and single walled carbon nanotubes were studied using high frequency acoustic wave measurements at quartz crystal resonators. Acoustic admittance spectra were used to provide shear moduli for the growing films as functions of thickness and dopant anion (sulfate, nitrate or perchlorate). The electrochemical and viscoelastic data were compared with those obtained in a parallel set of experiments in the absence of carbon nanotubes. The presence of carbon nanotubes in the deposition solution enhances the rate of polyaniline deposition by a factor of 3–5, according to the dopant. In all media, the shear modulus components increased with film thickness and in any given medium both the storage and the loss moduli were greater in the presence of carbon nanotubes. Since SEM images do not reveal the presence of the carbon nanotubes directly, they are deduced to interact sufficiently strongly with the polymer as to become fully encapsulated. A mean field model is adapted to provide predictive capability at a simplistic level for composite film viscoelastic properties in terms of the mechanical properties of the constituents. When applied to the experimental data, it suggests that the level of carbon nanotube incorporation is modest, despite its significant effect on film deposition and properties

چکیده

ترسیب و خواص تحت کنترل پتانسیل الکتروشیمیایی فیلم های ترکیب پلی­آنیلین و نانولوله های کربنی تک جداره با استفاده از اندازه گیری موج های صوتی با فرکانس بالا در تشدید کننده­های بلور کوارتز مورد مطالعه قرار گرفتند. طیف ادمیتانس صوتی برای ارائه مدول برشی برای فیلم های در حال رشد به عنوان توابع ضخامت و آنیون ناخالص ساز استفاده شد (سولفات، نیترات و یا پرکلرات). داده های الکتروشیمیایی و ویسکوالاستیک با آنهای به دست آمده در مجموعه موازی از آزمایشات در غیاب نانولوله های کربن مقایسه شد. حضور نانولوله های کربنی در محلول ترسیب میزان رسوب پلی­آنیلین را توسط یک عامل از 3-5، با توجه به ناخالص افزایش می­دهد. در تمام محیطها، اجزای مدول برشی با ضخامت فیلم افزایش یافته است و در هر محیط، هر دو مدول ذخیره سازی و فقدان در حضور نانولوله های کربنی بیشتر بود. از آنجا که تصاویر SEM حضور نانولوله های کربنی را به طور مستقیم آشکار نمی­کند، استنباط شده که آنها به اندازه کافی به شدت با پلیمر برای تبدیل شدن به محصور کامل برهمکنش می­کند. یک مدل میانگین میدان برای ارائه قابلیت پیش بینی در سطح ساده برای خواص ویسکوالاستیک ترکیب فیلم از نظر خواص مکانیکی اجزاء سازگار است. وقتی که داده های تجربی به کار رفته باشد، نشان می­دهد که سطح اختلاط نانولوله های کربنی متوسط ​​است، با وجود اینکه اثر قابل توجهی بر ترسیب فیلم و خواص آن دارد.

1-مقدمه

فیلم های پلیمر الکتروفعال به طور گسترده برای وقف سطح الکترود فلزی با ویژگی­های الکترونیکی [1،2]، نوری [3-5]، ذخیره انرژی [6،7] / تبدیل [8]، تحویل کنترل شده [9] و حوزه نانو ]10[ مفید استفاده می­شود. معمولا، اثبات مفهوم برای پدیده های مربوطه ایجاد شده است و نتایج امیدوار کننده ای به دست آمده است اما پیاده سازی فن آوری با دوام مواد و یا طول عمر دستگاه محدود شده است. در بسیاری از موارد این دو به طور جدایی ناپذیری مرتبط اند. در مورد پلیمر حجم، یک راه حل سنتی برای این مشکل عمومی افزودن اجزاء غیر فعال است که استحکام، سختی و دوام پلیمر را افزایش می­دهد. در مورد فیلم های پلیمری الکتروفعال، مدت زیادی است که معلوم است که انتقال بار - که تقریبا تمام کاربردها مبتنی بر آن است- با یک سطح حلال پوشی بالا تسهیل می­شود، چون که این باعث کاهش مقاومت در برابر حرکت یون می­شود. با این حال، این استراتژی لزوما به نرم شدن فیلم و کاهش مقاومت مکانیکی منجر می­شود. نیاز اساسی برای اصلاح این نقص، دستکاری مستقل خواص الکترونیکی و مکانیکی فیلم است. در این مطالعه، ما بررسی می­کنیم که تا چه حد ممکن است برای فیلم های پلی­آنیلین با گنجاندن نانولوله های کربنی انجام شود. مفهوم این است که نانولوله­های سخت به عنوان "سفت کننده" در مقیاس نانو به منظور ارائه قدرت مکانیکی برای فیلم های سطحی است که ساختارها به اندازه کافی باز (به عنوان یک نتیجه از حلال پوشی فیلم) تا اجازه انتقال آسان یون را بدهد. علاوه بر این، ما از یک مدل میانگین میدان ساده از کاربرد عمومی برای پیش بینی ویژگی های کیفی برای ارتباط بین ترکیب فیلم ( مقدار حلال و نانولوله) و خواص مکانیکی استفاده می­کنیم.

در زمینه پلیمرهای هادی [11،12]، روش های الکتروشیمیایی ثابت شده است که در کنترل پلیمریزاسیون، رسوب فیلم و حالت دوپینگ (ردوکس) بسیار موثر است. در مثال دوم، این یک وسیله از دستکاری خواص فیلم (الکترو) شیمیایی، نوری، الکترونیکی و مکانیکی در کاربردهای متعدد فراهم می­کند. علاوه بر مواد مبتنی بر پلی­هتروسیکل، به ویژه آنهای مبتنی بر پلی پیرول [9] و پلی­تیوفن ]8،2[ یکی از مواد به طور گسترده مورد مطالعه قرار گرفته پلی­آنیلین است [13-23]. ویژگی های جذاب پلی­­آنیلین شامل تسهیلات برای ساخت، دستکاری و استفاده از فیلم در محیطهای آبی، دسترسی الکتروشیمیایی به چند حالات ردوکس (یعنی بیش از دو)، و پایداری طولانی در هوا، در آب و در چرخه­های ردوکس می­باشد؛ این خواص در تعدادی از کاربردها به طور گسترده می­تواند به عنوان الکتروشیمیایی، نوری و الکترونیکی طبقه بندی شده است. همچنین شایان ذکر است که پلی­آنیلین از عوارض ناشی از این مسئله ساختاری ظریف تر نظم منطقه ای رنج نمی­برد، که برای تاثیر گذاری در ویژگی­های الکتروشیمیایی [24]، طیف سنجی [25] و مکانیکی [26-29] فیلم­های پلیمر مبتنی بر تیوفن نشان داده شده است...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله نانوفناوری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده نانوفناوری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Polyaniline
Carbon nanotubes
Viscoelasticity
Quartz crystal microbalance

ثبت سفارش جدید