Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " یک الگوریتم الهام گرفته شده از ACO برای کمینه سازی زمان جریان وزن دار در آزمایش های رفت و برگشت پارامتر مبتنی بر ابر " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک الگوریتم الهام گرفته شده از ACO برای کمینه سازی زمان جریان وزن دار در آزمایش های رفت و برگشت پارامتر مبتنی بر ابر
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Advances in Engineering Software
سال انتشار
2013
کد محصول
1001725
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
39
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Parameter Sweep Experiments (PSEs) allow scientists and engineers to conduct experiments by running the same program code against different input data. This usually results in many jobs with high computational requirements. Thus, distributed environments, particularly Clouds, can be employed to fulfill these demands. However, job scheduling is challenging as it is an NP-complete problem. Recently, Cloud schedulers based on bio-inspired techniques – which work well in approximating problems with little input information – have been proposed. Unfortunately, existing proposals ignore job priorities, which is a very important aspect in PSEs since it allows accelerating PSE results processing and visualization in scientific Clouds. We present a new Cloud scheduler based on Ant Colony Optimization, the most popular bio-inspired technique, which also exploits well-known notions from operating systems theory. Simulated experiments performed with real PSE job data and other Cloud scheduling policies indicate that our proposal allows for a more agile job handling while reducing PSE completion time

چکیده

آزمایش­ های رفت و برگشت پارامتر (PSE ها) با اجرای همان کد برنامه برای داده ­های ورودی مختلف امکان انجام آزمایش­ها را برای محققین و مهندسین فراهم می­ آورد. این موضوع معمولاً منجر به کارهای زیاد با نیازمندی­ های محاسباتی بالا می­شود. در نتیجه، از محیط­ های توضیح شده و به خصوص ابرها می­توان برای برطرف نمودن این تقاضاها استفاده نمود. با این حال، زمان بندی کاری چالش برانگیز است زیرا یک مسئله ­ی کامل NP محسوب می­شود. اخیراً، زمان بندهای بر پایه ­ی تکنیک ­های الهام گرفته­ ی زیستی (که در تقریب مسائل با اطلاعات داده ­ی کم خوب کار می­ کنند) پیشنهاد شده ­اند.  متأسفانه پیشنهادهای موجود اولویت­ های کاری را نادیده می­گیرند و این اولویت­ ها بعد بسیار مهمی در  هستند و علت اهمیت این موضوع آن است که این اولویت­ ها فرآیند و تجسم نتایج PSE ها را در ابرهای علمی تسریع می­ بخشند. ما یک برنامه­ ریز ابر جدید را ارائه می­ کنیم که بر اساس بهینه­ سازی جامعه­ ی مورچگان که پرطرفدارترین تکنیک الهام گرفته­ ی زیستی است و از نظریه­ های شناخته شده از تئوری سیستم های عملیاتی بهره می­برد. آزمایشات شبیه­ سازی شده ­ی  انجام شده با داده­ های کار PSE واقعی و سایر سیاست­ های برنامه­ ریزیمییاتی ده از تئوری سیستم که   گارسیا ابر نشان می­ دهند که پروپوزال ما امکان اداره کار سریع­تر و در عن حال کاهش زمان اتمام PSE را فراهم می­کند.

1-مقدمه

آزمایشات رفت و برگشت پارامتر (PSE ها) یک روش محبوب انجام بر پایه­ ی شبیه­ سازی آزمایشات است که توسط محققین و مهندسین مورد استفاده قرار می­گیرد و از طریق آن یک کد کارکرد یکسان به صورت چندباره با پارامترهای ورودی متفاوت اجرا می­شوند که منجر به داده ­های خروجی متفاوت می­شوند [48]. اجرای PSE ها شامل مدیریت کارهای مستقل متعدد است [40]، زیرا آزمایشات به صورت متعدد (مقادیر پارامتر وجودی) تحت تنظیمات چندگانه اجرا می­شوند تا یک نقطه­ ی خاص را در فضای پارامتر مکان­یابی کند که معیار های خاص کاربر را ارضا نماید. علاوه­ براین، PSE های مختلف تعداد پارامترهای متفاوتی دارند زیرا آن­ها مسائل علمی یا مهندسی مختلف را مدل می­کنند. در حال حاضر، PSE ها کاربردهایی در زمینه­ های علمی گوناگون همانند بیوانفورماتیک [42]، علوم زمینی [16]، فیزیک انرژی-بالا [3]، و علم مولکولی [46] دارند.

یک مثال عینی از PSE کار انجام شده توسط کارگلیو و همکاران [7] می­باشد که عبارت است از تحلیل تأثیر اندازه و نوع عیوب هندسی در پاسخ به تست کششی ساده بر روی میله ­های فولادی در معرض تغییر شکل­ های بزرگ. برای انجام مطالعه، نویسندگان به صورت عددی تست را با تغییر پارامترهای مورد نظر و برای مثال با استفاده از اندازه­ ها و انواع مختلف عیوب هندسی شبیه ­سازی می­کنند. با تغییر این پارامترها، چنیدن مورد مطالعه حاصل شدند که برای تحلیل و کار بر روی  ماشین­ های مختلف به صورت موازی ضروری بود…



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Parameter sweep experiments
Cloud Computing
Job scheduling
Swarm Intelligence

ثبت سفارش جدید