Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
764,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " طراحی توان کم، بهبود پایداری و تخمین فرکانس نوسانگرهای حلقه CMOS " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
طراحی توان کم، بهبود پایداری و تخمین فرکانس نوسانگرهای حلقه CMOS
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Radioelektronika (RADIOELEKTRONIKA), 2012 22nd International Conference
سال انتشار
2012
کد محصول
1001740
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
764,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

In this paper, a simple method allowing optimization of the CMOS ring oscillator frequency dispersion and power consumption is discussed. It is shown, that for range of tens of MHz and less, the power consumption and variation of the frequency can be considerably reduced by using 3-stage, resistively coupled ring oscillator, with minimum channel width W and large channel length L MOS transistors. In addition, a simple analysis allowing to estimate the oscillator frequency from the process and transistor parameter values is provided

چکیده

در این مقاله، یک روش ساده ارائه می شود که امکان بهینه سازی پخش فرکانسی مبدل جریان (نوسانگر) حلقه ای CMOS و مصرف توان را فراهم می کند. نشان داده شده است که در محدوده ده ها MHz و کمتر، مصرف توان و تغییر فرکانس را می توان با استفاده از نوسانگر جفت شده مقاومتی سه طبقه ای، بسیار کاهش داد (با ترانزیستورهای MOS با حداقل پهنای کانال W و طول بزرگ کانال L). به علاوه، آنالیزی صورت می گیرد که امکان برآورد فرکانس نوسانگر از روی مقادیر پارامتر ترانزیستور و فرآیند را فراهم می نماید.

کلیدواژه ها: نوسانگر (مبدل جریان) حلقه ای، تاخیر مبدل CMOS، زنجیره مبدل CMOS،، پایداری فرکانسی نوسان ساز حلقه.

1-مقدمه

نوسانگر حلقه تک پایانه یک نوسانگر دیجیتالی است که به وسیله اتصال آبشاری تعداد فرد n مبدل معکوس کننده در یک حلقه تولید می شود. تاخیر برابر Ti برای هر معکوس کننده (متناوب ساز) به فرکانس ساعت تولید شده می انجامد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید