Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " ابر هیبریدی در بازیابی موثر و کارآمد سرویس های ابری عمومی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ابر هیبریدی در بازیابی موثر و کارآمد سرویس های ابری عمومی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
In Intelligent Information and Database Systems
سال انتشار
2013
کد محصول
1001792
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
412 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



در ادامه می توانید چکیده انگلیسی و ترجمه فارسی چکیده و همچنین ترجمه بخش از مقاله ترجمه شده " ابر هیبریدی در بازیابی موثر و کارآمد سرویس های ابری عمومی" را ملاحظه کنید.

Abstract

For a hybrid cloud, efficient identity authentication and services retrieval are the two most important issues. Therefore, this paper proposes an architecture for a hybrid cloud that solves these two problems. The services requiring a large amount of resources are designed to be intelligent agents and embedded into a private cloud for applications supported by the Google application engine (GAE). When the users acquire the services from the hybrid cloud, these intelligent agents efficiently authenticate the access rights and retrieve the required services for users

چکیده

تایید هویت کارآمد و بازیابی سرویس ها دو موضوع بسیار مهم در ابر هیبریدی محسوب می شوند.بنابراین، مقاله پیش رو معماری برای ابر هیبریدی ارائه نموده که این دو مسئله را حل می کند.سرویس هایی که منابع زیادی لازم دارند بعنوان عوامل هوشمند طراحی و برای کاربردهای(اپلیکیشن) تحت حمایت موتور اپلیکیشن گوگل (GAE) درون ابر خصوصی تعبیه می شوند.زمانی که کاربر ازابر هیبریدی سرویس دریافت می کند، این عوامل هوشمند حقوق دسترسی را تصدیق کرده وسرویس های مورد نیاز را برای کاربرها بازیابی می کنند.

1-مقدمه

محاسبه ابری(رایانش ابری)در سال های اخیر رایج شده است.که راه حل مقرون به صرفه ای است که بدون سرمایه گذاری هنگفت در ماشین آلات که مستلزم نگهداری مرتب و ارتقا توسط کارکنان پشتیبان است، مسئله چگونگی سرویس دهی، ذخیره داده ها و توان محاسباتی جمعیت روبه افزایش کاربران اینترنتی را حل می کند.محاسبات ابری(رایانش ابری) از دیدگاه سازمانی هزینه های سرمایه گذاری سخت افزاری و نگهداری را کاهش می دهد.

ازنظر کاربران، سرویس ابری محاسبات و ذخیره داده را از دستگاههای محلی به مجموعه سرورهای دورجابجا می کند، ازاین رو نیاز سخت افزاری چندانی به دستگاههای محلی نیست.کاربران با مرورگر وب مثل Google Docs که از سوی سرویس دهنده ابری ارائه شده با استفاده از ادوات شبکه ای مختلف مثل کامپیوترهای شخصی، نوت بوک ها، موبایل، تبلت ها و ... به سرویس های ابری دسترسی می یابند.در گذشته سیستم های آفیس فقط روی PC (کامپیوترهای شخصی) ها نصب می شدند اما امروزه کاربران بدون نیازبه نرم افزار می توانند متن ها را در سیستم ابری با استفاده از مرورگر ادیت یا دانلود کنند.ضمن اینکه رایانش ابری قابلیت تعامل و تبادل داده بین پلت فرم های سیستمی مختلف اعم از مایکروسافت، مک، آندروید و.. . را نیزمیسر می سازد…



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Cloud computing
Hybrid Cloud
GAE
OAuth
OpenID

ثبت سفارش جدید