Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " ارزیابی روش آموزش: پیش به سوی آموزش موثر ES " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ارزیابی روش آموزش: پیش به سوی آموزش موثر ES
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security
سال انتشار
2011
کد محصول
1001863
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
189 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

ES projects involve group of people and resources that are working together in a professional way. One of the most important factors in order for an organization to benefit from this system is user training. Beside a comprehensive, early, continuous training plan that attached to the ES implementation plan, there should be a criterion to measure the quality of such training. Organization should be aware of the training methods and their effectiveness. In this paper we have discussed the important issues related to an efficient ES training and highlight some training evaluation models that are necessary for organizations to have a successful training

چکیده

پروژه های ES شامل گروهی از افراد و منابع هستند که با هم در یک کار حرفه ای مشارکت می کنند. یکی از مهمترین عوامل در سازمان که از سیستم بهره مند شوند، آموزش کاربر می باشد. علاوه بر برنامه ی جامع، اولیه و آموزش مداومی که به برنامه ی پیاده سازی ES ضمیمه شده است، باید معیاری برای اندازه گیری کیفیت اینگونه آموزشها وجود داشته باشد. سازمانها باید از روشهای آموزشی و اثرات انها آگاه باشند. در این مقاله ما در مورد مسائل مربوط به آموزش موثر ES را بحث و بررسی می کنیم و مدلهای ارزیابی آموزشی را برجسته می کنیم که برای سازمانها برای یک آموزش موفق نیاز هستند.

کلمات کلیدی: آموزش ES، سازمان، کسب و کار، مدل

1-مقدمه

 این روزها، سازمانها، شیوه های کسب و کار خود را بهبود بخشیده اند و این کارها را انجام داده اند تا در بازار رقابتی، باقی بمانند. سازمانهای با همه ی اندازه ها، سود و یا سازمانهای غیرانتفاعی، قابلیتهای خود را بروز رسانی کرده اند و یک فرم یا دیگر سیستم های سازمانی (ES) را اتخاذ کرده اند تا اطلاعاتِ دقیق و به موقع تولید کنند.[1,6] اطلاعات مهم، جمع آوری شده و در یک پایگاه داده ی مشترک، ذخیره شده اند و همواره بین همه ی گروه ها تقسیم می شوند و از هر نقطه ای از سازمان به شیوه ای سازگار، در دسترس هستند..



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





ES training
organization
business
model

ثبت سفارش جدید