Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " حداکثرسازی رفاه اجتماعی با مکان یابی و تعیین سایز بهینه TCSC برای مدیریت تراکم در بازار برق " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
حداکثرسازی رفاه اجتماعی با مکان یابی و تعیین سایز بهینه TCSC برای مدیریت تراکم در بازار برق
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Computer Applications
سال انتشار
2010
کد محصول
1001913
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
457 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Series FACTS devices such as TCSC, with its ability to directly control the power flow can be very effective to improve the operation of transmission network. In this paper, a corrective solution for congestion management by using TCSC has been reviewed. A genetic algorithm for finding the optimal location and size of this device is proposed for congestion management with the aim of increasing social welfare while cost of TCSC was incorporated. The simulation results were successfully tested on the IEEE 30-bus system. Analyzing the results with and without TCSC confirms that this device is an appropriate for a long time congestion management

چکیده

مقاله حاضر به ارائه یک الگوریتم ژنتیک (GA) برای حداکثر رساندن رفاه اجتماعی و انجام مدیریت تراکم با مکان یابی و اندازه بهینه یک سری تریستور کنترل خازن (TCSC) در بازار دو طرفه است. وبرای آنالیز تاثیر TCSC روی سطوح تراکم IEEE  30 باسه استفاده شده است. منحنی هزینه ژنراتور و مصرف کننده در نظر گرفته شده است. هدف اصلی از مطالعه حاضر شامل بودن سود مشتری در حداکثر سازی رفاه اجتماعی و مدیریت تراکم به عنوان تابع هدف است. در نظر گرفتن ویژگی های غیر خطی ژنراتور ویافتن مکان و اندازه بهینه TCSC مبتنی بر GA به منظور تضمین همگرایی سریع به بهترین راه حل است.

1-مقدمه

رقابت در یک سیستم قدرت تجدید ساختار شده باعث ایجاد ساختار بازارعادلانه و ایجاد انگیزه در تمام شرکت کنندگان برای به حداکثر رساندن سود خود است ونیز این امکان را می دهد که بازار به طریقی باشد که همه شرکت کنندگان به دنبال حداکثر سود خود باشند. علاوه بر چالش های مقررات زدایی، بارهای الکتریکی به سرعت در حال رشد است و و برخی از خطوط انتقال  در حال رسیدن به محدودیت های حرارتی هستند.

از آن جایی که تصمیمات سرمایه گذاری در حال حاضر در دست نهاد های خصوصی است, به وضوح عدم هماهنگی در سرمایه گذاری در بین تولید و انتقال دیده می شود. علاوه بر این, فراهم آوری معاملات دوجانبه اجازه مذاکره برای معامله توان را به ژنراتور ها و کمپانی های توزیع را میدهد,منجر به عدم قطعیت در مقدار و جهت شارش توان شده است.ظاهرا, نتیجه نهایی این مسئله تراکم در شبکه انتقال است. مسئله تراکم در خطوط انتقال بیشتر در بازار های رقابتی مقررات زدایی شده به کار می رود و نیاز به یک رسیدگی خاص دارد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



ongestion management
deregulated power market
genetic algorithm

ثبت سفارش جدید