Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " روشي براي فشرده سازی داده ها با کارآیی بالا " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
روشي براي فشرده سازی داده ها با کارآیی بالا
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Computer
سال انتشار
1984
کد محصول
1002200
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
35
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
9 مگا بایت
تصویر پیش فرض



روشي براي فشرده سازی داده ها  با کارآیی بالا

داده های ذخیره شده بر روي دیسک و نوار یا داده هایی که بر روی لینک هاي ارتباطی در سیستم هاي کامپیوتري تجاري منتقل می شوند به طور کلی شامل حشو مهم  هستند. مکانیسم یا رویه ای که داده ها  را کدگذاري مجدد می کند تا حشو را کاهش دهد احتمالا می تواند تاثیر حجم داده ها در داده های ذخیره شده یا ارتباطی را دو یا سه برابر کند. بعلاوه ، اگر فشرده سازی خودکار باشد همچنین می تواند به افزایش هزینه هاي توسعه نرم افزار کمک کند. مکانیسم فشرده سازی شفاف می تواند موجب استفاده از ساختارهاي داده نامرتب شود که در آن فضاي خالی یا رمزگذاری پراکنده داده ها چندان نمی تواند استفاده از فضای ذخیره سازی یا زمان انتقال را توسعه دهد. بنابراین ، انجام این کار نیازمند رویه فشرده سازی خوب است.

زمانی که روشهاي فشرده سازی مشترک در سیستم هاي کامپیوتري ادغام می شوند چند مشکل ایجاد می کنند و از استفاده گسترده از فشرده سازی خودکار داده ها جلوگیري می کند. بطور مثال ، (1) سرعت اجراي پایین در دسترسی به نرخ داده بسیار بالا دخالت دارد. (2) بیشتر روش های فشرده سازی آنقدر انعطاف پذیر نیستند تا انواع مختلف حشو را پردازش کنند. (3) بلاک های داده های فشرده شده که طول غیر قابل پیشبینی دارند مشکلات مدیریت فضای ذخیره سازی را ایجاد می کند. هر راهبرد فشرده سازی مجموعه مختلفی از این مشکلات را ایجاد می کند ، در نتیجه ، استفاده از راهبرد به برنامه هایی محدود می شود که عیب ذاتی آن هیچ مشکل مهمی را ایجاد نکند....



ثبت سفارش جدید