Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " هوش عاطفی و ظهور رهبری در گروههای کوچک " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
هوش عاطفی و ظهور رهبری در گروههای کوچک
نویسنده/ناشر/نام مجله :
The Leadership Quarterly
سال انتشار
2010
کد محصول
1002235
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
31
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
197 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



در ادامه می توانید چکیده انگلیسی و فارسی و ترجمه بخشی از مقدمه مقاله ترجمه شده هوش عاطفی با عنوان " هوش عاطفی و ظهور رهبری در گروههای کوچک" را ملاحظه فرمایید.

Abstract

We report the findings from two studies that examine the association between emotional intelligence and leadership emergence in small groups. In both studies, members of groups completed measures of emotional intelligence and other individual differences prior to working on a group project. Their peers rated their leadership emergence at the conclusion of the project. Overall emotional intelligence and a number of its dimensions were associated with leadership emergence over and above cognitive intelligence, personality traits, and gender. These findings were observed when emotional intelligence was measured with an ability test but not when it was measured with a self-report scale. Among the dimensions of emotional intelligence, the ability to understand emotions was most consistently associated with leadership emergence

چکیده

یافته های گزارش ما از 2 مطالعه که به بررسی هوش عاطفی و ظهور رهبری در گروههای کوچک می پردازد است. در هر 2 مطالعه اعضای گروهها اندازه گیری کاملی از هوش عاطفی و سایر تفاوتهای فردی قبل از کار کردن بر روی یک پروژه گروهی دارند. نرخ همسانی به ظهور رهبری در نتیجه این پروژه وجود دارد. روی هم رفته هوش عاطفی و تعدادی از ابعادی که بارهبری اضطراری بالاتر از هوش شناختی، صفات شخصیتی و جنسیت متناظر است. این یافته ها زمانی که هوش عاطفی با آزمون توانایی انجام شد مشاهده شد نه زمانی که با مقیاس خود گزارش دهی اندازه گیری شده بود. از جمله ابعاد هوش عاطفی، توانایی درک احساساتی است که به طور مداوم با ظهور رهبری متناظر است.

مقدمه

هوش عاطفی مجموعه ای ازتوانایی های مرتبط با پردازش احساسات و اطلاعات عاطفی(احساسی) است. این مفهوم ایجاد شده منافع مهمی دارد، اما برخی از محققان اعتبار آن را مورد سوال قرار داده اند. هوش عاطفی هنوز در بخش هایی به صورت جدلی باقی مانده است. زیرا تنها تعداد کمی از مطالعاتی که تست شده اند با معیار های 2 پیش بینی کننده موجود ؛هوش شناختی و ویژگی های شخصیتی ارتباط دارند. تعداد اندکی از مطالعات از ارزیابی افزایش اعتبار از احتمال این که سایر تفاوتهای فردی باعث ایجاد ارتباط جعلی بین هوش عاطفی و معیارهای آن می شود، ممانعت به عمل آورده است. ارزیابی بسیار کاملی از اعتبار هوش عاطفی در این تحقیق به کار برده شده است. مطالعاتی که ارتباط با معیارهای جدید بالا و پایین سایر تفاوتهای فردی مورد نیاز است، تست شده اند. تحقیقات گذشته نشان می دهد که هوش عاطفی مرتبط با عملکرد کاری است…


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Emotional intelligence

ثبت سفارش جدید