Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " رابطه بین تحقیق حسابداری دانشگاهی و شیوه حرفه ای " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
رابطه بین تحقیق حسابداری دانشگاهی و شیوه حرفه ای
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Accounting, Auditing & Accountability Journal
سال انتشار
2011
کد محصول
1002482
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
89 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Purpose – This editorial aims to consider the relationship between academic accounting research and professional practice

Design/methodology/approach – The paper takes the form of an editorial review and argument

Findings – The paper acknowledges that accounting academic research is important to the higher education system, careers and publishers. However, its impact on teaching, professional practice, and the professions and society is a hotly debated issue

Research limitations/implications – The editorial offers scope for accounting academics to engage with the profession and society as to the impact of their research, an important issue in higher education, not only in Australia, but internationally

Originality/value – The paper provides important commentary on the relationship between accounting research and practice as represented in academic journals

چکیده

هدف: این سرمقاله در نظر دارد رابطه بین تحقیق حسابداری دانشگاهی و شیوه حرفه ای را مورد بررسی قرار دهد .

طراحی/ روش شناسی /رویکرد : در مقاله پیش رو ، فرمی از بازنگری و استدلال  ویرایشی اتخاذ می گردد.

یافته ها : مقاله حاضر اذعان می دارد که تحقیق دانشگاهی حسابداری برای سیستم اموزشی  بالاتر ، شغل ها و ناشران مهم می باشد . از اینرو ، تاثیر آن بر روی تدریس ، تکنیک حرفه ای و شغل ها و جامعه می تواند موضوعی با بحث بسیار داغ باشد .

محدودیت ها یا پیچیدگی های تحقیق : سرمقاله ، دامنه ای را برای حسابداری دانشگاهی برای وارد شدن به  حرفه و جامعه راجع به تاثیر تحقیق اشان پیشنهاد می دهد که موضوع مهم در تحصیلات بالاتر می باشد که نه تنها در استرالیا بلکه به طور بین المللی صورت می گیرد .

اصلیت /ارزش :  تفسیر مهم در زمینه رابطه بین تحقیق و شیوه حسابداری در مقاله حاضر ارایه می گردد که همچنین در مجلات داشگاهی نمایش داده می شود .

مقدمه

تحقیق حسابداری اغلب عین تحقیق عملی استنباط می گردد که در آن ، تمرکز مطالعه از فناوری ها و شیوه های فنی بکار رفته توسط اصحاب حسابداری در زمینه های اجتماعی و سازمانی تشکیل می گردد . این موضوع در قیاس مشخص با علوم فیزیکی واقع می گردد که در آن علوم ، تمرکز مطالعه عمدتاً بر روی موضوع فیزیکی می باشد . از لحاظ بین المللی ، معمولاً تحقیق الزامی برای پیشرفت حرفه آکادمیک حسابداری و مشارکت کننده مهم برای توسعه دانش و پژوهشگری می باشد..


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Accounting research
Business schools
Accounting
Publishing

ثبت سفارش جدید