Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " رابطه پرسه زنی اینترنتی کارکنان و تعهد سازمانی در سازمان حفاظت از محیط زیست " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
رابطه پرسه زنی اینترنتی کارکنان و تعهد سازمانی در سازمان حفاظت از محیط زیست
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Kuwait Chapter of Arabian Journal of Business and Management Review
سال انتشار
2014
کد محصول
1002494
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
27
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
155 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

This study examines the relationship between cyberloafing and organizational commitment of their staff in department of environment. This research is a descriptive research method is correlation. For data collection was used a questionnaire The questionnaire consisted of 40 questions with Likert 5-encoding option. Its reliability using Cronbach's alpha level of 896/0 was calculated. The population in this study consists of experts specialized agencies, including 233 employees of department of environment. To analyze the data and Chi square test research hypotheses, Spearman and Friedman have been used. Research hypothesis test results indicated that the cyberloafing employees and each of the dimensions of organizational commitment are related. And because this value is negative, it can be concluded that the relationship between organizational commitment and cyberloafing is an inverse relationship

چکیده

این مطالعه به بررسی ارتباط بین پرسه زنی اینترنتی  و تعهد سازمانی کارکنان اداره محیط زیست می پردازد. این پژوهش ، تحقيق توصيفي از نوع همبستگي است. جمع آوری داده ها به وسیله پرسشنامه انجام شده است. پرسشنامه شامل 40 سوال ﺑﺮﻃﺒﻖ ﻣﻘﻴﺎﺱ ﻟﻴﻜﺮﺕ (5 ﮔﺰﻳﻨﻪ ﺍﻯ) است. اعتبار آن با استفاده از سطح آلفای کرونباخ 896 محاسبه شد. جمعیت در این مطالعه شامل کارشناسان تخصصی سازمان حفاظت محیط زیست ، 233 نفر از کارکنان این سازمان، است. برای تجزیه و تحلیل داده ها و فرضیه های پژوهش آزمون مجذور کای، آزمون اسپیرمن و فریدمن استفاده شده است. نتایج آزمون فرضیه تحقیق نشان داد که پرسه زنی اینترنتی  کارکنان و هر یک از ابعاد تعهد سازمانی مرتبط هستند و چون این مقدار منفی است، می توان نتیجه گرفت که رابطه بین تعهد سازمانی و پرسه زنی اینترنتی  به صورت معکوس است.

واژه های کلیدی: پرسه زنی اینترنتی  ، تعهد سازمانی، سازمان محیط زیست

مقدمه

کامپیوتر و اینترنت به عنوان ابزار رشد و توسعه سریع تر جهان مدرن شناخته شده است. بسیاری از مردم از مزایای اینترنت استفاده می کنند که باعث دسترسی آسان تر و سریعتربه امکانات ارتباطی شده است. واضح است که این قابلیت ها و جاذبه ها در دنیای مجازی منجر به رشد بیشتر اینترنت در میان سایر رسانه های ارتباطی می شود. با این حال، همراه با تحولات و رشد این برنامه های کاربردی، تهدید سوء استفاده از آنها نیز افزایش یافته است. یکی از شایع ترین موارد، پرسه زنی اینترنتی کارکنان در سازمان هاست. بسیاری از کارکنان نه تنها وقت خود را با پرسه زنی اینترنتی تلف می کنند ، بلکه مشکلات بسیاری را در شرکت یا سازمان خود ایجاد می کنند. یکی از این مشکلات ، کاهش تعهد سازمانی است. این پژوهش با هدف بررسی رابطه بین پرسه زنی اینترنتی و تعهد سازمانی در یک سازمان دولتی انجام شده است...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Cyber loafing
Organizational commitment
Environment department

ثبت سفارش جدید