Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " احیا بارهای سرد (CPLU) بوسیله بارهای گرمایشی الکتریکی بر مبنای سیگنالهای پاسخ تقاضا " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
احیا بارهای سرد (CPLU) بوسیله بارهای گرمایشی الکتریکی بر مبنای سیگنالهای پاسخ تقاضا
نویسنده/ناشر/نام مجله :
17th Power Systems Computation Conference
سال انتشار
2011
کد محصول
1002563
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
603 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

This paper presents a characterization of the CLPU when demand response actions are sent to space heating loads, and proposes control strategies to reduce the CLPU impact on the power system (by reducing its magnitude). Three types of buildings are considered (weak, moderate and high thermally insulated buildings); several reconnection strategies and parameters are discussed and analyzed like: the comfort degradation, the CLPU magnitude, and the amount of energy to be deferred from peak demand periods to off-peak demand periods

چکیده

 در این مقاله ویژگی­ های CLPU در شرايطي که سیگنال های پاسخ تقاضا (سیگنالهای کنترلی) به بارهای سیستم بخارى (ترابردى) فرستاده شده اند، بررسی شده است و استراتژی­ های کنترلی برای کاهش اثراتCLPU  در سیستم قدرت (با کاهش دامنه آن) پیشنهاد شده است. سه نوع از ساختمان ها در نظر گرفته شده ­اند (ساختمان های حرارتی عایق، ضعیف، متوسط)؛ استراتژی­ های و پارامترهای گوناگونی مورد بحث و تجزیه و تحلیل قرار گرفته از جمله : تنزل انرژی ، بزرگی اندازه CLPU و مقدار انرژی که از دوره­ های اوج تقاضا برای دوره های خارج از اوج تقاضا به تعویق افتاده ­اند.

1-مقدمه

پایداری سیستم های الکتریکی قدرت، مبتنی بر محدودیت های اساسی است که شامل عرضه و تقاضا می­باشد که برای حفظ مقدار فرکانس نزدیک به مقدار واقعی، باید به طور مداوم متعادل شوند. در همین راستا، ژنراتورها برای ردیابی تقاضاها، کنترل شده اند (کنترل فرکانس اولیه، ثانویه و فرکانس ثالث). اما، ظرفیت واحدهای تولید توان (به طور عمده نیروگاه­های هسته ای، حرارتی، آبی) همیشه در دسترس نیستند و به اندازه کافی برای ردیابی تغییرات تقاضا در دوره اوج آن و یا در طول دوره تولید محصولات کشاورزی توسط نیروگاه­ های باد انعطاف پذیر نمی­ باشند. یک راه حل جایگزین برای حل این معضل، انطباق تقاضا با محدودیت­ های تولید برق با ارائه یک منبع توان الکتریکی برق برای سیستم قدرت با محدود کردن بار الکتریکی مصرف کننده، بهترین راه حل می­باشد. این راه­ حل ها معمولا به مدیریت اقدامات جانبی تقاضاها(DSM)  وابسته است...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




CLPU
Control Strategies
Demand Response
Demand Side Management

ثبت سفارش جدید