Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " کنترل کننده ی بهینه با ساختار متغیر برای کنترل سرعت موتورDC " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کنترل کننده ی بهینه با ساختار متغیر برای کنترل سرعت موتورDC
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Control Theory and Applications, IEE Proceedings D
سال انتشار
1984
کد محصول
1002564
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
783 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

A new technique, based on the theory of variable-structure systems, is proposed for the speed control of a separately excited DC motor. A systematic procedure for selection of the switching hyperplane in the design of variable-structure controllers is developed, by minimising a quadratic performance index in the sliding-mode operation. The proposed control scheme is illustrated by digital simulation of a separately excited DC motor. It is shown that use of optimal variable-structure controllers can greatly improve the transient performance of the system, while still keeping the steady-state error at zero

چکیده

یک تکنیک جدید، بر پایه ی تئوری سیستم‌های با ساختار متغیر برای کنترل سرعت یک موتور DC تحریک جداگانه ، ارائه می‌‌شود. یک پروسه ی سیستماتیک برای انتخاب سوئیچ ابرصفحه در طراحی کنترلر‌های با ساختار متغیر با حداقل سازی یک اندیس عملکرد مرتبه دو در حالت عملکرد Sliding mode توسعه یافته است. طرح کنترل ارائه شده توسط شبیه سازی دیجیتال یک موتور DC تحریک جداگانه، به تصویر کشیده شده است. نشان داده شده است که استفاده از کنترلر‌های بهینه با ساختار متغیر می‌‌تواند عملکرد گذرای سیستم را به شدت بهبود بخشد، در حالیکه خطای حالت ماندگار همچنان در مقدار صفر نگاه داشته شده است.

1-مقدمه

درایو‌های موتور DC به علت مشخصه‌های عالی‌ کنترلشان به طور گسترده ای در صنعت برای کنترل سرعت استفاده می شوند. یکی‌ از تکنیک هایی که به طور معمول برای کنترل یک موتور DC تحریک جداگانه استفاده می‌‌شود، کنترل انتگرالی حلقه بسته است[8-1]، که در آن سرعت با تغییر ولتاژ اعمالی بر خروجی‌های آرمیچر و یا خروجی‌های میدان کنترل می‌‌شود. به طور کلی‌، در پاسخ به یک سیگنال ورودی، مطلوب است که سیستم پاسخ سریع با بالا زدگی‌ها و خطا‌های حالت ماندگار به اندازه کافی‌ کوچک داشته باشد. علاوه بار این، سیستم بایستی حساسیتی نسبت به اختلالات گشتاور بار نداشته باشد[۱]. این موارد متناقض، انتخاب یک بهره ی مناسب برای کنترلر انتگرالی معمول را امری بسیار دشوار می‌‌سازد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


DC motor speed control

ثبت سفارش جدید