Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " کنترل دامنه و فرکانس ژنراتور موج مثلثی کم توان با قابلیت تنظیم چندگانه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کنترل دامنه و فرکانس ژنراتور موج مثلثی کم توان با قابلیت تنظیم چندگانه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Circuits and Systems (APCCAS), 2010 IEEE Asia Pacific Conference
سال انتشار
2010
کد محصول
1002579
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
575 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

An ultra-low power adjustable triangle wave generator with a multi tunable amplitude and frequency is introduced in this paper. The proposed circuit consists of a Schmitt trigger and a current source. The overall nonlinearity of the TWG circuit is less than 2% in its current-to-frequency transfer characteristic. The tunable frequency and amplitude range are 10KHz to 40KHz and 0.1V-1.7V respectively. The topology is suitable for VLSI realization and can be used in the WINeR system

چکیده

ژنراتور موج مثلثی کم توان با قابلیت تنظیم چندگانه در دامنه و فرکانس، در این مقاله معرفی شده است. مدار پیشنهادی شامل یک  اشمیت تریگر و یک منبع جریان است. ترمهای غیر خطی از مدار TWG در مشخصه انتقال جریان به فرکانس، کمتر از 2٪ است. فرکانس قابل تنظیم و محدوده دامنه به ترتیب 10KHz  تا40KHz  و 0.1V-1.7V هستند. این توپولوژی برای تحقق VLSI  مناسب است و می تواند در سیستم واینر( WINeR) نیز استفاده می شود.

1-مقدمه

ژنراتور موج مثلثی با جریان(یا ولتاژ)-فرکانس  کنترل پذبر در یک طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی و در سیستم های ابزار دقیق و اندازه گیری استفاده شده است. این ژنراتور می تواند به راحتی با استفاده از یک تقویت کننده رسانایی عملیاتی (OTA) که به عنوان یک منبع جریان سوئیچینگ برای شارژ و دشارژ زمانی خازن و به دنبال آن برای ایجاد اشمیت تریگر استفاده می­شود، تحقق می­یابد. این نوع از ژنراتورها قابلیت پیکربندی ساده و قابلیت جاروب الكترونيكي گسترده ای دارد (در حدود پنج دهه). مدارات زیادی مورد مطالعه قرار گرفته اند که از اشمیت تریگر مود ولتاژ استفاده کرده اند و توسط مقایسه گر ولتاژ و دو مقاومت تشکیل شده اند[1-5] . توابع مولد جزء منابع کم هزینه بوده و شامل انواع منابع سیگنال چند منظوره هستند. اسیلاتور آنها یک نوع نوسان ساز به همراه یک ژنراتور رمپ دو شیبه است.  ژنراتورهای موج مثلثی ( TWG ) اسیلاتورهای کنترل شده با ولتاژ(VCOs)  می باشند. فرکانس ژنراتور را می توان با دقت در طول چند دهه توسط ولتاژ ورودی، فرکانس ولتاژ کنترلی تعیین شده (VCF) یا مولد ولتاژ کنترل شده (VCG) روی سیگنال ابزارهای ژنراتور تجاری (FG)  محاسبه کرد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



TWG
Schmitt trigger
WINeR

ثبت سفارش جدید