Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " رفتار پرو تکل های مسیر یابی Ad Hoc ، تحلیل شده برای سناریوهای اضطراری و امدادی در یک ناحیه شهری واقعی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
رفتار پرو تکل های مسیر یابی Ad Hoc ، تحلیل شده برای سناریوهای اضطراری و امدادی در یک ناحیه شهری واقعی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Expert Systems with Applications
سال انتشار
2013
کد محصول
1002725
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
26
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

A mobile Ad Hoc network (MANET) is a collection of wireless mobile nodes that can dynamically configure a network without a fixed infrastructure or central administration. This makes it ideal for emergency and rescue scenarios, where sharing information is essential and should occur as soon as possible. This article discusses which of the routing strategies for mobile MANETs: proactive, reactive or hierarchical, has a better performance in such scenarios. By selecting a real urban area for the emergency and rescue scenario, we calculated the density of nodes and the mobility model needed for the validation study of AODV, DSDV and CBRP in the routing model. The NS2 simulator has been used for our study. We also show that the hierarchical routing strategies are better suited for this type of scenarios

چکیده

یک شبکه Ad Hoc سیار (MANET) مجموعه ای از گره های سیار بی سیم است که می تواند به طور دینامیک یک شبکه بدون زیر بنای ثابت یا مدیریت مرکزی را تنظیم نماید. این امر آن را برای سناریوهای اضطراری و امدادی در جایی که اطلاعات مشترک حساس هستند و باید در سریع ترین زمان ممکن رخ دهند ، ایده آل می سازد. این مقاله بحث می نماید که چه استراتژی های مسیر یابی برای MANET های سیار : پیش فعال ، واکنش دار یا سلسله مراتبی ، کارآیی بهتری در چنین سناریوهایی دارند. با انتخاب یک ناحیه شهری واقعی برای سناریوی اضطراری و امدادی ، ما تراکم گره ها و مدل متحرک مورد نیاز برای بررسی اعتبار AODV ، DSDV و CBRP در مدل مسیریابی را محاسبه کرده ایم. شبیه ساز NS2 برای بررسی ما به کار رفته است. همچنین ما نشان دادیم که استراتژی های مسیریابی سلسله مراتبی برای این نوع از سناریوها ، مناسب تر هستند.

1-مقدمه

شبکه های Ad Hoc سیار به طور دینامیک شبکه های بی سیم قابل تنظیم بدون زیربنای ثابت با مدیریت مرکزی می باشند. گره های آن ها می توانند منبع ، مقصد و پل اطلاعات باشند. آن ها منابع محدودی هستند که باید با هدف بهبود کارآیی شبکه داخلی به خوبی به کار روند. بهبود ممتد از تجهیزات سخت افزاری کاربردی ( ابزارها یا تلفن های سیار ) در تکنولوژی های شبکه بی سیم به تسریع سرعت انتقالات کمک می نماید. افزایش عملیات جدید ، کاربران بیشتری را قادر به جمع آوری سرمایه در این ابزارهای هوشمند ، ساخت. این گره ها در MANET ، با استفاده از مجموعه ای از عناصر وابسته به سناریو ، عمل می نمایند. یک سناریو از تعداد مشخصی از گره ها ، توپوگرافی و تعریف یک الگوریتم سیار تشکیل شده است که شامل : جهت ، سرعت و وقفه های گره ها می باشند...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Ad Hoc
networks MANET

ثبت سفارش جدید