Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

عنوان مقاله فارسی

پروژه مکانیک با عنوان بررسی نقص های رایج (order defect-circuit defect-Branch defect) در مکانیزم چهارمیله ای برای چهار نقطه ی دقت به کمک نرم افزار متلب و سالیدورکز

تعداد صفحات فارسی
22
کد محصول
1002730
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Word+matlab
حجم فایل
363 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



پروژه مکانیک با عنوان بررسی نقص های رایج (order defect-circuit defect-Branch defect) در مکانیزم چهارمیله ای برای چهار نقطه ی دقت به کمک نرم افزار متلب و سالیدورکز

در این پروژه هدف طراحی مکانیزم(های) چهارمیله  ای است، که پاره  خط AB متعلق به صفحه Π را در چهار وضعیت (که از ورودی دریافت می کند) قرار دهد و برنامه به بررسی وجود یا عدم وجود نقص  های رایج در چهارمیله  ای( ها) بپردازد. این پروژه با استفاده از نرم افزار متلب برنامه  نویسی شده است و برای اطمینان از درستی برنامه یک مثال عددی به کمک متلب حل شده است و جواب  های بدست آمده با جواب  های برنامه  ی سالیدورکز مقایسه شده است. کد برنامه های نوشته شده نیز در فایل Word گزارش پروژه پیوست شده است.

مکانیزم چهار میله ای کاربردهای فراوانی دارد و با بررسی آن می توان خواص تعداد زیادی از مکانیزم ها را که معادل این مکانیزم هستند مورد بررسی قرار داد. درصورتی که طول لنگها در مکانیزم چهارمیله ای برابر باشند به آن مکانیزم موازی می گویند.

بارزترين نمونه استفاده از اين مکانيزم، موتورهاي احتراق داخلي هستند. همچنین چندين روش جهت اندازه گيري مقاومت مخصوص خاك وجود دارد كه يكي از بهترين و دقيق ترين روش ها، اندازه گيري به روش چهار ميله اي ونر مي باشد. در اين روش یک چهار ميله فولادي استفاده مي شود.

متن کامل پروژه آماده مکانیک با موضوع بررسی نقص های رایج (order defect-circuit defect-Branch defect) در مکانیزم چهارمیله ای برای چهار نقطه ی دقت به کمک نرم افزار متلب و سالیدورکز را از همین صفحه دانلود نمایید.

 

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی مکانیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی مکانیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


ثبت سفارش جدید