Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

عنوان مقاله فارسی

بررسی جایگاه امضای الکترونیکی در ثبت اسناد و تاثیر خلاء های قانونی تجارت الکترونیک بر آن

تعداد صفحات فارسی
30
کد محصول
1002829
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
word
حجم فایل
51 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 

بررسی جایگاه امضای الکترونیکی در ثبت اسناد و تاثیر خلاء های قانونی تجارت الکترونیک بر آن

در این بخش از سایت گروه ترجمه تخصصی البرز تحقیق آماده حقوق با موضوع بررسی جایگاه امضای الکترونیکی در ثبت اسناد و تاثیر خلاء های قانونی تجارت الکترونیک بر آن مورد بررسی قرار گرفته است. این تحقیق آماده حقوق با موضوع بررسی جایگاه امضای الکترونیکی در ثبت اسناد و تاثیر خلاء های قانونی تجارت الکترونیک بر آن در قالب فایل Word برای دانلود ارائه شده است.

چکیده

دنیای دیجیتالی با فضایی که نام مجازی را بر آن نهاده اند، جزئی جدایی ناپذیر از زندگی ماست. نه می توان از آن گریخت و نه بدون ضابطه پذیرفت. تجارت الکترونیکی که بخش مهمی از این دنیا را تشکیل می دهد نیازمند قواعد و مقررات منطبق با ویژگی های خاص این نوع تجارت می باشد. در هر نوع قرارداد و تجارتی امضا مهترین عمل حقوقی است که صورت می گیرد. در اسناد مکتوب، امضا، نشان تایید تعهدات قبول شده در آن سند به شمار مى‌آید. از آن جهت که در تجارت الکترونیکى «مدارک الکترونیکى» داراى جایگاهى همانند اسناد مکتوب هستند، لذا امضا در این مدارک نیز على‌الاصول داراى همان ارزش اثباتى مى‌باشد. امضای الکترونیکی عبارت از داده ای الکترونیکی است که به یک داده پیام ضمیمه می گردد و موجبات شناسایی شخص و اعلام رضایت وی به مفاد داده پیام را فراهم می آورد. با توجه به نوپایی تجارت الکترونیکی خلاء های قانونی در این زمینه نیز وجود دارد.

کلید واژگان: امضای الکترونیکی، تجارت جهانی، تجارت الکترونیک، ثبت الکترونیکی

مقدمه

مهمترین عناوین مقاله حقوق با موضوع بررسی جایگاه امضای الکترونیکی در ثبت اسناد و تاثیر خلاء های قانونی تجارت الکترونیک بر آن به شرح زیر است:

مفهوم امضای الکترونیکی

مفهوم ثبت الکترونیکی

انواع امضای الکترونیکی

مستند سازی امضای الکترونیکی

جایگاه امضا در ثبت اسناد

جایگاه امضا در اسناد و مقررات بین المللی

جایگاه امضا الکترونیک در حقوق ایران

بررسی خلاءهای قانونی در امضای الکترونیک

نتیجه گیری

 

متن آماده حقوق با موضوع بررسی جایگاه امضای الکترونیکی در ثبت اسناد و تاثیر خلاء های قانونی تجارت الکترونیک بر آن را از همین صفحه دانلود نمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حقوق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حقوق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


ثبت سفارش جدید