Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " نظریه تبدیل موج پالسی و کاربرد آن در پردازش سیگنال EMG " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
نظریه تبدیل موج پالسی و کاربرد آن در پردازش سیگنال EMG
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Seventh International Conference on Fuzzy Systems and Knowledge Discovery
سال انتشار
2010
کد محصول
1002909
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
10
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
938 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Wavelet analysis is often very effective because it provides a simple approach for dealing with local aspects of a signal. The electromyogram (EMG) signals arising from muscle activities have become a useful tool for clinical diagnosis, rehabilitation medicine and sport medicine. In this paper, a time-frequency analysis based on the wavelet transform of the EMG signals is presented with a focus on 2 areas: de-noising and feature extraction

چکیده

تحلیل موج پالسی اغلب بسیار موثر است زیرا روش ساده ای برای مواجهه با جنبه های موضعی یک سیگنال ایجاد می کند. سیگنالهای الکتریکی ماهیچه ای (EMG) که از فعالیتهای ماهیچه ای حاصل می شوند، ابزار مفیدی برای تشخیص عیوب بالینی، طب توانبخشی و طب ورزشی هستند. در این مقاله، یک تحلیل زمان -فرکانس براساس تبدیل موج پالسی سیگنالهای EMG با تمرکز بر دو جنبه: عاری از نویز و استخراج مشخصه ارائه می شود.

کلمات کلیدی: پردازش سیگنال EMG؛ تبدیل موج پالسی؛ تحلیل چند کیفیتی؛ عاری از نویز نمودن موج پالسی؛ استخراج مشخصه.

1-مقدمه

سیگنال EMG یک سیگنال بیوپزشکی برگرفته از فعالیتهای وابسته به عضلات ماهیچه اسکلتی است و اطلاعاتی را فراهم می کند که در طب بالینی، طب ورزشی و حوزه های بیوپزشکی استفاده می شود. سیگنالهای EMG سطحی (sEMG) حاصلجمع عمل همه واحدهای موتوری بالقوه (MUAP) در حوزه انتخاب الکترودها هستند و می توانند به صورت پیوسته با استفاده از الکتوردهای متصل به سطح پوست مشاهده شوند. سیگنالهای EMG غیرایستا هستند و دربردارنده مشخصه های زمانی و فرکانسی پیچیده هستند. استفاده از آنالیز فوریه برای بررسی سیگنالهای بیولوژیکی مانند ثبت EMG موثرترین روش برای تحلیل داده گذرا نیست. تحلیل زمانی-فرکانسی براساس تبدیل موج پالسی برای بکارگیری مشخصه های سیگنالهای EMG مناسب تر است...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



EMG signal processing
wavelet transform
multiresolution analysis

ثبت سفارش جدید