Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " یک روش تحلیلی برای تخصیص DG در شبکه توزیع ابتدایی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک روش تحلیلی برای تخصیص DG در شبکه توزیع ابتدایی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Electrical Power and Energy Systems
سال انتشار
2006
کد محصول
1002924
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
25
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

This paper proposes an analytical expression to calculate the optimal size and an effective methodology to identify the corresponding optimum location for DG placement for minimizing the total power losses in primary distribution systems. The analytical expression and the methodology are based on the exact loss formula. The effect of size and location of DG with respect to loss in the network is also examined in detail. The proposed methodology was tested and validated in three distribution test systems with varying size and complexity. Results obtained from the proposed methodology are compared with that of the exhaustive load flows and loss sensitivity method. Results show that the loss sensitivity factor based approach may not lead to the best placement for loss reduction

چکیده

این مقاله یک عبارت تحلیلی برای محاسبه اندازه بهینه و یک روش موثر برای شناسایی مکان بهینه متناظر برای جایابی DG برای مینمم کردن مجموع تلفات توانی در سیستم‌های توزیع ابتدایی ارائه می‌کند. عبارت و روش تحلیلی بر مبنای فرمول دقیق تلفات می‌باشند. اثر اندازه و مکان DG با توجه به تلفات در شبکه نیز به جزییات تست شده است. روش ارائه شده در سه سیستم توزیع تست امتحان شده است و مورد تایید قرار گرفته است. نتایج به دست آمده از روش ارائه شده با روش‌های پخش بار جامع و روش حساسیت تلفات مقایسه شده است. نتایج نشان می‌دهد که ضریب حساسیت تلفاتِ روش-بنیان ممکن است به بهترین جایابی برای کاهش تلفات منجر نشود.

1-مقدمه

تقسیم ژنراتورهای DG در سیستم قدرت به طور آهسته در سال‌های اخیر افزایش یافته است. مبتنی بر گزارش CIGRE، در نتیجه آزادسازی بازار برق در اروپا، استفاده از DG به ترتیب در دانمارک و هلند به 37% و 40% رسیده است. مطالعات شرکت EPRI پیش‌بینی کرده که 25% از تولیدات جدید در 2010 توزیع خواهد شد و یک مطالعه مشابه توسط NGF این را ثابت کرده است که تقسیم DG در تولیدات جدید به 30% در 2010 خواهد رسید. اعداد ممکن است در تعریف آژانس‌های مختلف از DG در روش‌های مختلف، متفاوت باشند، گرچه با پروتکول Kyoto و اجرا شدن آن در یک بازار مطلوب برای DG که از تکنولوژی‌های سبز آمده‌اند، سهم DG افزایش یافته و هیچ نشانه‌ای از کاهش در آینده نزدیک نخواهد بود...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




DG placement
Distributed generation
Exact loss formula


ثبت سفارش جدید