Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
764,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " توجیهی بر دستگاه‌های صفحه‌ی موج برِ کریستال فوتونیک با تلفات بسیار کم " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
توجیهی بر دستگاه‌های صفحه‌ی موج برِ کریستال فوتونیک با تلفات بسیار کم
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Microelectronics Journal
سال انتشار
2005
کد محصول
1002957
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
9
قیمت بر حسب ریال
764,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
871 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

In this paper we demonstrate low loss transmission both above and below the primary band-gap for a photonic crystal (PC) super-prism device consisting of 600 lattice periods. By modifying the refractive index of the holes, we reduce overall insertion loss to just 4.5 dB across the entire visible spectrum. We show that the remaining loss is predominantly due to impedance mismatch at the boundaries between patterned and unpatterned slab waveguide regions. Experimental loss measurements compare well with finite difference time domain simulations

چکیده

در این مقاله ما تلفات ضعیف انتقال مربوط به ناحیه‌ی بالا و پایین باند گپ اولیه را برای منشور بسیار خوب کریستال فوتونی که شامل 600 تا از پریودهای شبکه می‌باشد را شرح می‌دهیم. ما به وسیله‌ی اصلاح شاخص انکساری حفره‌ها، تلفات الحاقی کلی را در سرتاسر طیف قابل رؤیت تا 4,5dB کاهش دهیم. ما نشان می‌دهیم که تلفات باقی مانده به طور برجسته به علت عدم مطابقت امپدانس در مرزهای بین صفحه‌ی موج بر الگوشده و الگونشده می‌باشد. اندازه‌گیری‌های تلفات آزمایشگاهی با شبیه‌سازی‌های ناحیه‌ی زمانی با اختلافات محدود مقایسه شده است.

1-مقدمه

تلفات عامل اصلی محدودکننده‌ی کریستال‌های فوتونیک(PC)، از شرکت کردن در زمینه‌ی کاربردهای کلیدی در اپتیک مجتمع شده می‌باشد. نکته‌ی کلیدی در مکانیزم تلفات موج برهای PC، پراکندگی از ناحیه‌ی بالای حفره‌ها می باشد. کاربردها برای PCها می‌توانند به دو دسته گسترش می‌یابند. دسته‌ی اول از این کاربردها شامل نقص خط [1]، و موج برهای CROW [2]، می‌باشد که با استفاده از ویژگی‌های انعکاسی باند گپ فوتونیک برای دست یابی انتقال در امتداد زنجیره‌ای از محل‌های معیوب در طول موج‌های جعلی در داخل شبکه ی اطراف PBGها می‌باشد. در این کاربردها نور به طور برجسته در نواحی با شاخص انکساری نقص بالا که به وسیله‌ی شبکه‌های PC، پیرامون محدود شده است، متمرکز می‌باشد. بخش کمی از مدانرژی به صورت نمائی در حال کاهش با زمینه‌ی محوشونده در داخل ردیف‌های کمی از حفره‌های مجاور در نقص خط، متمرکز شده است. بخش کمی از این زمینه‌ها که نواحی فضائی حفره‌ها را قطع می‌کنند، باعث تلفات می‌شوند. دسته‌ی دوم کاربردها شامل ابزارهایی از قبیل منشورهای بسیار خوب PC [3,4]، عناصر تأخیر زمانی نوری [5,6]، می باشد که از ویژگی‌های متفرق کنندگی PCها استفاده می‌کنند.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Photonic crystal
Waveguide

ثبت سفارش جدید