Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,281,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " RFID در زنجیره ی ذخیره ی غذایی فاسدشدنی- زمان باقیمانده ی مجاز نگهداری کالا جایگزین تاریخ انقضا می شود؟ " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
RFID در زنجیره ی ذخیره ی غذایی فاسدشدنی- زمان باقیمانده ی مجاز نگهداری کالا جایگزین تاریخ انقضا می شود؟
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Production Economics
سال انتشار
2013
کد محصول
1002970
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
34
قیمت بر حسب ریال
1,281,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
931 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

RFID (Radio-Frequency IDentification) has been proposed as a leading technology that could help reduce wastage in perishable food supply chains. This is due to their cost-effective ability to reliably identify tagged items as well as gather information on their ambient conditions through appropriate sensors. We model and study the utility of sensor-enabled RFID-generated item-level information in a highly perishable food supply chain from several perspectives including the distributor, retailer and consumer. With specific focus on expiry date and remaining shelf-life, we develop conditions under which the incorporation of RFID could benefit distributors, retailers and consumers. We also consider RFID investment decision in a highly perishable food supply chain

چکیده

RFID (شناسایی فرکانس رادیویی) به عنوان یک تکنولوژی برجسته ارائه شده است که می تواند به کاهش اتلاف زنجیره ی ذخیره ی غذایی فاسدشدنی کمک کند. این به دلیل قابلیت هزینه- موثری شان است تا به طور قابل اطمینانی موارد برچسب خورده شده را شناسایی کنند، همچنیندرباره ی شرایط محدودشان از طریق سنسورهای مناسب اطلاعات  جمع کنند . کاربردپذیری اطلاعات سطح کالاییRFIDتولیدشده یقابل سنسور را در زنجیره ی ذخیره ی غذایی فاسدشدنی از جنبه های مختلف شامل توزیع کننده، خرده فروش و مصرف کننده مدل سازی و بررسی می کنیم. با توجه مشخص بر تاریخ انقضا و زمان مجاز نگهداری کالا، شرایطی را ایجاد می کنیم که تحت این شرایط با کمکRFID می توان به توزیع کننده ها و خرده فروشان و مصرف کنندگان سود رساند. ما همچنین RFID را به عنوان انتخاب سرمایه گذاری در یک زنجیره ی ذخیره ی غذایی فاسدشدنی در نظر می گیریم.

1-مقدمه

مقدمه ی مقیاس بزرگ اخیر RFID به خرده فروشی ها و کاربردهای دیگر ضمیمه می شود که اصولا از طریق قوانین اتفاق افتاده است. هرچندشماره ی خالص برچسب های RFID در این کاربردهااستفاده شده است، افزایش پیوسته در قیمت برچسب بخش RFID با توجه به پیشرفت های مقدار و فنی و تاثیرات شبکه ای مربوطه، و مشخصه های مفید برچسب های RFID در مقیاس بزرگ، استفاده از برچسب های RFID در دیگر کاربردها را به سرعت عملی کرده است. با توجه به قیمت بالای مربوطه برچسب های RFID و حاشیه های مناسب، آن هااصولا در سطح کفه ی بارگیری در کاربردهای خرده فروشی استفاده می شوند.  برچسب زدن سطح کالایی تنها در صورتی انجام می گیرد که طبق دستور کاربرد، مناسب باشد و وقتی قیمت تصدیق شده باشد. طبق شواهد مشخصا فشاری به سمت برچسب های RFID سطح کالایی وجود دارد، به منظور دریافت اطلاعات ریزتر درباره ی اقلامی که به سمت زنجیره ی ذخیره ای پیش می روند..


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Perishable supply networks
Remaining shelf life

ثبت سفارش جدید