Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " نقش مشارکت مدگرا و خلق و خوی فردی بر خرید احساسی در تبریز " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
نقش مشارکت مدگرا و خلق و خوی فردی بر خرید احساسی در تبریز
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Arabian Journal of Business and Management Review
سال انتشار
2014
کد محصول
1002992
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
159 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

This study has done to evaluated the role of Fashion orientated Involvement individual mood positive motion, hedonic consumption tendency on Impulse buying at clothing store passages in TABRIZ city. Data has collected from 300 Customers of clothing store passages by a questionnaire with 22 items. All the reliability and validity of measures has examined. In order to analyze data resulted from collected questionnaires deductive and descriptive statistical methods are used, and to display some statistical data we used column diagram and in deductive level to test the hypotheses of the research we use t test. Findings show that Fashion orientated Involvement of Customer have a direct positive impact with impulse buying and well as indirectly through positive motion and Hedonic Consumption Tendency have indirect positive impact with impulse buying. Also, Individual Mood and Positive motion have a positive impact on Impulse buying

چکیده

این پژوهش به این منظور انجام شده است تا نقش مشارکت مدگرا، خلق و خوی فردی، حرکت مثبت، تمایل مصرف لذتی را بر تمایل به خرید در پاساژها در شهر تبریز بررسی کند. داده ها از 300 مشتری در پاساژهای لباس جمع آوری شده است این داده ها توسط پرسشنامه ی 22 سوالی گردآوری شده است. اعتبار و پایایی سنجه ها مورد بررسی قرار گرفته است. برای تحلیل داده های ناشی از روش های آماری توصیفی و استنباطی استفاده شده است و ما برای نمایش برخی از داده های آماری از دیاگرام ستونی استفاده کرده و در سطح استنباطی برای آزمون فرضیات پژوهش از تی تست استفاده کردیم. یافته ها نشان می دهند که مشارکت مدگرای مشتری، تاثیر مثبت مستقیمی بر تمایل به خرید دارد و حرکت مثبت و تمایل به مصرف لذتی، تاثیر مثبت غیرمستقیم بر تمایل به خرید دارد. هم چنین، خلق و خوی فردی و حرکت مثبت نیز تاثیر مثبتی بر تمایل به خرید دارند.

کلمات کلیدی: مشارکت مدگرا، خلق و خوی فردی، تمایل به خرید

1-مقدمه

پژوهشگران حوزه ی مصرف، دهه ها است که تلاش کرده اند تا تعریف بهتری را برای خرید احساسی ارائه کنند. پژوهش های قبلی که درباره ی خرید احساسی و از دیدگاههای کاربستی و مدیریتی انجام شده اند، برتصمیم خرید مصرف کنندگان بعد از این که وارد مغازه شده اند، تمرکز دارند. بنابراین پژوهش ها در این زمینه، بر طبقه بندی محصولات مورد نظر مشتریان به آیتم های غیراحساسی و احساسی تاکید کرده اند تا راهبردهای بازاریابی همانند تبلیغ نقطه خرید و تبلیغات در فروشگاه را تسهیل نمایند. نقص اصلی این نوع پژوهش ها، به هم آمیختن خرید بدون برنامه ریزی و خرید احساسی می باشد... 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Fashion orientated Involvement
Individual Mood
Impulse buying

ثبت سفارش جدید