Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
764,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " حملات سایبری هدفمند: مجموعه ای از تهدید های پیشرفته و مقاوم " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
حملات سایبری هدفمند: مجموعه ای از تهدید های پیشرفته و مقاوم
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Security & Privacy, IEEE
سال انتشار
2013
کد محصول
1003113
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
764,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
594 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Targeted cyberattacks play an increasingly significant role in disrupting the online social and economic model, not to mention the threat they pose to nation-states. A variety of components and techniques come together to bring about such attacks

چکیده

امروزه حملات سایبری نقش قابل ملاحظه ای را در ایجاد اختلال بر روی مدل های اقتصادی و اجتماعی آنلاین ایفا میکنند، که البته  منظور ما تهدید هایی  نیست که در سطح ملی و ایالتی به وقوع می­پیوندد.

مقدمه

بر خلاف کرم ها و ویروس هایی که  حملات آنها در مقیاس گسترده ای صورت میگیرد، حملات هدفمند شامل برنامه ریزی هوشمند و بر حسب یک هدف انتخابی یا کلاسی از اهداف میباشد. البته این حملات از نظر مشخصه تفاوت هایی نیز با هم دارند: مهاجم قصد حمله به شما را داشته و البته مایل به انجام اقدامات بیشتر به منظور مورد هدف قرار دادن شما به عنوان یک نهاد منفرد(یا گروه) می­باشد. این نوع حمله رواج زیادی دارد، ولی پروفایل آن روز به روز در حال رشد و افزایش بوده و از آنجایی که دنیا هر روز در سطح بیشتر و بیشتری به هم متصل می­شود، طبیعتاً تعداد قربانیان این حملات نیز افزایش پیدا می­کند.

صنعت امنیت ، واژه ی تهدید پیشرفته ی مقاوم(APT) را در چندین معنی تعریف کرده تا بتواند به تشریح تفاوت حملات بپردازد. توافق هایی وجود دارد مبنی بر اینکه این حملات ضرورتاً حملاتی پیشرفته نیستند، با این استثنا که یک هدف ارزشمند ممکن است نیاز به سطح پیچیدگی قابل ملاحظه ای در حمله داشته باشد. مفهوم پایدار یا مقاوم نیز مشخصه ای از حملات هدفمند میباشد، زیرا چنین حملاتی در مقابل تنوع از خود پایداری نشان میدهند و به سمت اهداف ضعیف تر نمی­روند. بعضی از کاراکتر p در APT به عنوان مفهوم صبور استناد میکنند چرا که چنین حملاتی در پیاده سازی اهداف خود صبر و حوصله ی زیادی به خرج میدهند...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Targeted Cyberattacks

ثبت سفارش جدید