Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " احیای ادغام عمودی: انتخاب استراتژیک و تأثیرات عملکرد " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
احیای ادغام عمودی: انتخاب استراتژیک و تأثیرات عملکرد
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Management and Strategy
سال انتشار
2013
کد محصول
1003189
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
31
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
PDF+Word
حجم فایل
646 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

For the past few years, several big companies have taken actions to gain more control over their supply chains. Against the popular trend of outsourcing, they tend to go back to gain a higher level of vertical integration. Just as outsourcing once raised challenges to global management, the revival of vertical integration sure brings benefits as well as new challenges. Motivated by this recent phenomenon, this paper investigates the influences of strategic choices on the change of vertical integration level and the performance implication of such changes. The findings support the cost-driven concern of the decisions on vertical integration level changes and certain performance benefits that the changes would bring to the companies

چکیده

در چند سال گذشته، چندین شرکت بزرگ اقداماتی انجام داده‌اندتا کنترل بیشتری بر زنجیره‌های تأمین خود به دست آورند. در برابر روند محبوب برون سپاری، آن‌ها تمایل دارند که به عقب بازگردند تا سطح بالاتری از ادغام عمودی را به دست آورند. درست همان طور که برون سپاری یک بار چالش‌هایی را درمدیریت جهانی ایجادنمود، احیای ادغام عمودی نیز مطمئناً منافع وچالش‌های جدیدی را به همراه می‌آورد. با انگیزه گرفتن از این پدیده‌های اخیر، مقاله‌ی پیش رو به بررسی تأثیر گزینه‌های استراتژیک در تغییر سطح ادغام عمودی و مفهوم عملکرد چنین تغییراتی می‌پردازد. یافته‌ها از نگرانی مبتنی بر هزینه‌ی مربوط به تصمیمات در زمینه‌ی تغییرات سطح ادغام عمودی و نیز برخی از مزایای عملکرد که تغییرات رابرای شرکت‌ها به همراه می‌آورند، پشتیبانی می‌کنند.

مقدمه

بیان شده است که برخی از شرکت‌های بزرگ، صفحه‌ای از گذشته می‌گیرند. به جای برون سپاری بسیاری از وظایف، آن‌ها تلاش می‌کنند تا به سطح بالاتری از ادغام عمودی دست یابند. اوراکل، سان را در سال 2010 به دست آوردو از آن زمان اوراکل تبدیل به سازنده‌ی نرم افزار،رایانه‌ها و قطعات رایانه‌ای شده است. به عبارت دیگر اوراکل، بیشتر به شرکت‌های دهه‌ی 1960 به شدت به صورت عمودی یکپارچه شبیه می‌باشد تا به صنعت فناوری‌های پراکنده‌ی دقیق در سال‌های اخیر. این امر به ویژه بدان سبب تعجب آور می‌باشد که در صنعت فناوری رخ می‌دهد که در آن تخصصی سازی و برون سپاری برای چندین دهه غالب گشته‌اند. اپل،نمونه‌ی دیگری از یک سازمان به شدت به صورت عمودی یکپارچه در بخش فناوری اطلاعات می‌باشد. خود این شرکت، طرح‌هایی از سیستم عامل، لوازم جانبی، سخت افزار رایانه‌ی خودش و مقدار زیادی از نرم افزار خودش رادارد. در برخی از کسب و کار‌های دیگر مانند صنعت نفت، بسیاری از شرکت‌های چند ملیتی مانند اکسون موبیل، شل و بی‌پی تقریباً دارای تمام زنجیره تأمین می‌باشند که همه چیز از حفاری نفت، حمل و نقل نفت خام و فرآیندهای تصفیه و توزیع به جایگاه‌های خرده فروشی متعلق به شرکت در جوامع محلی را در بر می‌گیرد…


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



supply chains
Transaction cost

ثبت سفارش جدید