Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,578,500

عنوان مقاله فارسی

پروژه برق با عنوان فیلترهای تطبیقی جهت حذف نویز و آنالیر سیگنال ECG

تعداد صفحات فارسی
26
کد محصول
1003225
قیمت بر حسب ریال
1,578,500
نوع فایل های ضمیمه
Word+Matlab
حجم فایل
956 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



پروژه برق با عنوان فیلترهای تطبیقی جهت حذف نویز و آنالیر سیگنال ECG

در این پروژه سعی بر این شده است که نویز ایجاد شده بر روی سیگنال ECG توسط الگوریتم حداقل میانگین مربعات یا همان LMS با استفاده از نرم افرار متلب کاهش و در صورت امکان حذف شود ، در این خصوص بحث در مورد خود الگوریتم و نحوه عمکرد آن بر روی سیگنال های نویزی با چندین مثال آشکار به صورت جداگانه آورده شده است . همچنین توضیحات خط به خط برنامه به صورت جداگانه به زبان فارسی نوشته شده است تا در صورت نیاز مطالعه شود . فایل Word گزارش پروژه و کدهای متلب پیوست شده است.

چکیده : با استفاده از روشی که در این مقاله ارائه می گردد , امکان حذف و کاهش نویز از سیگنال  ECG در شرایط کاری سخت و پرنویز فراهم میگردد.لذا در این مقاله از ساختار فیلتر های تطبیقی که الگوریتم بازگشتی مناسب داشته باشند LMS بهره گرفته ایم. بر اساس برنامه های کامپیوتری نوشته شده در این مقاله و نتایج حاصل از آنها به وضوح دیده می شود که این نوع فیلترینگ جهت حذف انواع نویز های محیطی و بیولوژیکی و آنالیز سیگنال های قلب جهت تشخیص انواع آریتمی های قلبی موئثر واقع شده است .لازم به ذکر است که نویز های موجود در این سیگنال ها شباهت بسیار زیادی با آریتمی های قلب داشته و فیلترینگ تطبیقی راهی موئثر در تمییز دادن این دو مورد و تشخیص بهتره بیماری های قلبی ارائه میدهد .

در گزارش پروژه برق با عنوان فیلترهای تطبیقی جهت حذف نویز و آنالیر سیگنال ECG ابتدا تئوری فیلترینگ تطبیقی مورد بررسی قرار گرفته و سپس نتایج حاصل از شبیه سازی کامپیوتری ارائه شده است.  

متن کامل گزارش پروژه برق با عنوان فیلترهای تطبیقی جهت حذف نویز و آنالیر سیگنال ECG و همچنین کدهای متلب این پروژه را از همین صفحه دانلود نمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


ثبت سفارش جدید