Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " تاريخ " با موضوع " تاریخ شیعه در اسلام و مناطق اسلامی: بررسی اجمالی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تاریخ شیعه در اسلام و مناطق اسلامی: بررسی اجمالی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRENT LIFE SCIENCES
سال انتشار
2014
کد محصول
1003598
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
18
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
184 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

The Shi’ah (or Shi’ites) are those Muslims who follow [after the Prophet Mohammad] AliibnAbi Talib Commander of the Believers, and his pure progeny, peace be upon them. They constitute more than 300 million people and are spread throughout all the Muslim lands and make up minorities of differing number in most other countries of the world. Their numbers have increased day after day particularly since the crystallisation of Islamic thoughts and the opening of the door to dialogue and the rejection of blind partisanship. In this paper we discuss about the history of Shi’ah from the beginnig to the 14th Hijri century.

چکیده

شیعه (یا شیعیان) مسلمانانی هستند که [پس از حضرت محمد] از علی بن ابیطالب فرمانده مؤمنان (ع)، و نسل پاک وی پیروی می کنند. اجتماع آنها بیش از 300 میلیون نفر است و در تمام سرزمین های اسلامی گسترش یافته اند و اقلیت های بسیاری از کشورهای دیگر جهان را تشکیل داده اند. تعداد آنها روز به روز به خصوص از زمان تبلور اندیشه های اسلامی و گشایش درها به گفت و گو و رد تعصب کورکورانه افزایش یافته است. در این مقاله ما در مورد تاریخ شیعه از ابتدا تا قرن 14 هجری بحث خواهیم کرد

1-مقدمه

شیعه و یا شيعة، که به معنی تحت اللفظی پارتیزان و یا دنبال رو است، اشاره به کسانی دارد که باور دارند جانشینی حضرت محمد (ص) حق ویژه اهل بیت پیامبر (ص) و کسانی که در زمینه علوم و فرهنگ اسلامی از مکتب اهل بیت پیامبر پیروی می کنند، می باشد. تشیع با مرجعی که برای اولین بار برای پیروان علی (ع) (شیعه علی)، اولین رهبر اهل بیت حضرت محمد، در طول عمر پیامبر (ص) ایجاد شد، آغاز گردید. (لوئر و کینگ، 2012 ) دوره اولین ظهور و رشد بعدی اسلام در طول بیست و سه سال نبوت شرایط بسیاری را به وجود آورد که ظهور یک گروه مانند شیعیان در میان اصحاب پیامبر (ص) را ناگزیر می ساخت...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله تاريخ در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید