Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
638,000

عنوان مقاله فارسی

معرفی تکنیک AJAX

تعداد صفحات فارسی
47
کد محصول
1003648
قیمت بر حسب ریال
638,000
نوع فایل های ضمیمه
Word+PPT
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 

معرفی تکنیک AJAX 

تحقیق آماده مهندسی کامپیوتر با موضوع معرفی تکنیک AJAX را از این بخش از سایت گروه ترجمه تخصصی البرز دانلود نمایید. این تحقیق آماده مهندسی کامپبوتر با موضوع معرفی تکنیک AJAX در قالب فایل Word و اسلایدهای پاورپوینت برای دانلود ارائه شده است. این تحقیق مهندسی کامپیوتر با موضوع معرفی تکنیک AJAX برای درس شیوه ارئه مطالب علمی و فنی قابل ارائه است.

آنچه در پیش رو دارید، تحقیقی جهت معرفی تکنیکی در زمینه برنامه نویسی وب است. زمینه ای که امروز نه تنها پیچیده است، بلکه نیاز به کارگیری آن نیز افزایش یافته است. ای-جکس یک تکنیک است. برنامه هایی که این تکنیک را به کار می برند، کاربر را خشنود و پهنای کار او را بیش تر می کنند.

با توجه به نیازهای روز افزون جامعه به فناوری اینترنت و زندگی الکترونیکی وجود چنین تکنیک هایی می تواند راه کار مناسبی برای حل بسیاری از مسائل باشد. به ویژه مسائل و مشکلاتی چون کندی ارتباط بین کاربر و سرور، refresh  های متوالی در حین انجام یک عملیات و... . 

در پایان به علاقه مندان توصیه می شود که با مطالعه ی کتاب های بیش تر برنامه نویسی این تکنیک را بیاموزند، تا بتوانند برنامه های قدرتمند و کاربرپسندی بسازند.



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


ثبت سفارش جدید