Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " بهینه سازی مدت زمان عمل و دگرگونی کامل در برنامه ریزی و طرح ریزی تولید در یک سیستم تولید انعطافپذیر " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بهینه سازی مدت زمان عمل و دگرگونی کامل در برنامه ریزی و طرح ریزی تولید در یک سیستم تولید انعطافپذیر
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Computers & Industrial Engineering
سال انتشار
2009
کد محصول
1003895
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
26
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

This paper deals with the production planning problem of a flexible manufacturing system. It specifically addresses issues of machine loading, tool allocation, and part type grouping with the intent of developing an operation sequencing technique capable of optimizing operation time, non-productive tool change times, and orientation change times when processing a group’s design features. A hierarchical approach has been adopted to determine the part groups – depending on the operation, tool change and orientation change times at the upper level. At the next level, we sequence the operations of the part groups. Integer programming models are formulated to group the parts and to address the operation-sequencing problem. The model is illustrated with an example related to an auto engine cylinder head machining plant

چکیده

این مقاله به مسئلهی برنامهریزی تولید یک سیستم تولید انعطافپذیر میپردازد. این مقاله به طور خاص به بررسی مباحث استفادهی مؤثر از ماشینآلات، تخصیص ابزار و طبقهبندی جزئی نوع به منظور ایجاد یک تکنیک ترتیبگذاری عملیات که قادر به بهینهسازی مدت زمان عمل، اوقات تغییر بیهودهی ابزار و اوقات تغییر جهت به هنگام پردازش مشخصات طراحی یک گروه است میپردازد. به منظور تعیین گروههای موقت، بسته به نوع عملیات، اوقات تغییر ابزار و تغییر جهت در سطح بالا رویکردی سلسلهمراتبی  اتخاذ گردیده است. در سطح بعدی، ما عملیات گروههای موقت را ترتیبگذاری میکنیم. مدلهایی برنامهریزی با اعداد صحیح به منظور طبقهبندی بخشها و بررسی مسئلهی ترتیبگذاری و عملیات فرمولبندی شدهاند. این مدل با ذکر نمونهای مربوط به یک کارخانهی ماشینکاری سرسیلندر موتور خودرو به تصویر کشیده شده است.

1-مقدمه

دستگاههای سیستمهای تولیدی انعطافپذیر مدرن قادر به انجام تمام عملیات برنامهریزیشده هستند. بازدهی ذاتی یک سیستم تولیدی انعطافپذیر (FMS) همراه با قابلیتهایی اضافی، را میتوان با ایجاد یک طرح تولیدی مناسب تحت کنترل درآورد. همانگونه که اشتکه (1983) عنوان میدارد، به منظور استفادهی هرچه بهتر از قابلیتهای یک سیستم تولیدی انعطافپذیر، راهاندازی دقیق سیستم قبل از مرحلهی تولید الزامی است. این مقاله مسئلهی خاص برنامهریزی تولید قطعات پیچیده مانند سرسیلندر موتور خودرو  را که ترکیبی از مشخصات طراحی (DFU) معادل با نوع قطعات و مشخصات تولیدی دستگاه (UMF) معادل با عملیات است مورد لحاظ قرار میدهد. DFUها در موقعیتهای متفاوت و برخی اوقات در در وجهها متفاوتی قرار دارند. علیرغم اینکه زمان تغییر ابزار در سیستمهای تولیدی انعطافپذیر مدرن در پایینتر مقدار خود قرار دارد، اما جابجایی ابزارگیرها از یک DFU به بعدی، همراه با زمان مورد نیاز برای جمعکردن و تنظیمکردن ابزار هر تعویض ابزاری را به نحو قابل توجهی زمانبر میسازد...

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Process planning
Sequencing
Flexible manufacturing system

ثبت سفارش جدید