Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " سنجش سه بعدی (3D) با Kinect " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
سنجش سه بعدی (3D) با Kinect
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Computer Vision Workshops (ICCV Workshops), 2011 IEEE International Conference
سال انتشار
2011
کد محصول
1003979
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

We analyze Kinect as a 3D measuring device, experimentally investigate depth measurement resolution and error properties and make a quantitative comparison of Kinect accuracy with stereo reconstruction from SLR cameras and a 3D-TOF camera. We propose Kinect geometrical model and its calibration procedure providing an accurate calibration of Kinect 3D measurement and Kinect cameras. We demonstrate the functionality of Kinect calibration by integrating it into an SfM pipeline where 3D measurements from a moving Kinect are transformed into a common coordinate system by computing relative poses from matches in color camera

چکیده

ما Kinect را به عنوان یک ابزار سنجش سه بعدی تجزیه و تحلیل می کنیم که به صورت تجربی وضوح اندازه گیری های عمقی و خطا را بررسی می کند و یک مقایسه ی کیفی از دقت Kinect با بازسازی استریو از دوربین های SLR و یک دوربین 3D-TOF انجام می دهد. ما مدل هندسی Kinect و روند کالیبراسیون آن را ارائه می کنیم که یک کالیبراسیون دقیق از سنجش (اندازه گیری) سه بعدی Kinect و دوربین های Kinect را عرضه می کند. ما قابلیت کالیبراسیون Kinect را به وسیله ی یکپارچه سازی (ادغام) آن با یک خط لوله SfM نشان می دهیم، که در آن اندازه گیری های سه بعدی از یک Kinect متحرک به یک سیستم مختصات مشترک تبدیل می شوند (تغییر می یابند) که این امر به وسیله ی محاسبه ی حالات نسبی تطابق ها در دوربین رنگی، محاسبه می شود.

1-مقدمه

Kinect1 ]5، 14، 13[ در حال تبدیل شدن به یک سنسور سه بعدی مهم است. این ابزار به جهت سیستم تشخیص سریع وضعیت (حالت) انسان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و در صدر سنجنده های سه بعدی توسعه یافته است. [15] هزینه ی کم، قابلیت اطمینان و سرعت اندازه گیری، به Kinect وعده ی این را می دهد که آن را جزء دستگاه های اصلی اندازه گیری سه بعدی در صنعت رباتیک داخلی [21]، بازسازی صحنه ی سه بعدی [1] و شناخت و تشخیص اشیاء، نماید [12]...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


3D with Kinect

ثبت سفارش جدید