Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,540,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " محدودیت‌های مالی و رتبه بندی‌های ضمنی بازار: شواهدی از شرکت‌های ایالات متحده " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
محدودیت‌های مالی و رتبه بندی‌های ضمنی بازار: شواهدی از شرکت‌های ایالات متحده
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Business Finance & Accounting
سال انتشار
2014
کد محصول
1004037
تعداد صفحات انگليسی
28
تعداد صفحات فارسی
46
قیمت بر حسب ریال
1,540,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

محدودیت‌های مالی پیدا شده‌اند که نقش مهمی در چند جنبه از رفتار شرکت ایفا می‌کنند، اما هیچ توجهی به اثرات آن‌ها در درجه‌های اعتباری داده نشده است. در این مقاله به تجزیه و تحلیل مجموعه‌ی داده‌ای منحصر به فرد و جامعی برای شرکت‌های ایالات متحده می‌پردازیم که به دست فیچ طی دوره‌ی زمانی 2001 تا 2007 درجه بندی شده است. درجه بندی‌های ضمنی بازار فیچ به دست آمده از قیمت‌های سهام و اوراق قرضه را به کار می‌گیریم. این تجزیه و تحلیل، شواهدی پیدا می‌کند که بر اساس آن، متغیرهای مالی در پیش بینی درجه‌های اعتباری برای شرکت‌هایی که احتمالاً با محدودیت‌های مالی مواجه می‌گردند، مهم‌تر می‌باشند. نتیجه می‌گیریم که محدودیت مالی، بعد مهمی در فرآیند درجه بندی ضمنی بازار به شمار می‌رود. یافته‌های ما، به مدیران، سرمایه گذاران و مؤسسات رتبه بندی ارتباط دارد که در پی درک مکانیسمی هستند که محدودیت‌های مالی از طریق آن، درجه‌های اعتباری را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

1-مقدمه

مطالعات تجربی متعددی سعی کرده‌اند تا چگونگی تأثیر گذاری نواقص بازار سرمایه بر رفتار شرکت را بیابند. از زمان مشارکت اصلی فازری و همکاران (1988) (از این به بعد FHP) که شواهدی ارائه نمودند که بر اساس آن، محدودیت‌های مالی برای سرمایه گذاری شرکت‌های بزرگ حائز اهمیت می‌باشند، مطالعات متعددی بر اهمیت محدودیت‌های مالی در تصمیمات واقعی شرکت‌ها نظیر سرمایه گذاری ثابت، سرمایه گذاری موجودی، اشتغال و فعالیت‌های بخش تحقیق و توسعه (R&D) تأکید نموده‌اند (هوبارد، 1998 را برای مطالعه ببینید). چالش قابل توجهی برای نتایج FHP (1988) به دست کاپلان و زینگالس (1997) مطرح گشت. آن‌ها به این نتیجه رسیدند که نمی‌توان حساسیت‌های بالاتر سرمایه گذاری به جریان‌های نقدی را به عنوان مدرکی تفسیر نمود...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




financing constraints
credit ratings
ordered probit

ثبت سفارش جدید