Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " پیاده سازی استراتژیک به عنوان بخشی از مدیریت استراتژیک " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پیاده سازی استراتژیک به عنوان بخشی از مدیریت استراتژیک
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia - Social and Behavioral Sciences
سال انتشار
2014
کد محصول
1004190
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
582 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

The article is dedicated to the problem of strategic implementation as a part of strategic management. It has become necessary to formulate vision and mission of the company in business plan. Strategic management, formulation of the strategy and its implementation are important tools of the company for its future development and for maintaining competitiveness. Achieving defined strategy in an effective way is basic factor for company future success. Evaluation of effectiveness of the strategy is conditioned by a number of decisions concerning its modification and actualization

چکیده

این مقاله به مسئله پیاده سازی استراتژیک به عنوان بخشی از مدیریت استراتژیک اختصاص یافته است.  تدوین و فرموله کردن چشم انداز و ماموریت شرکت در طرح کسب و کار یک امر لازم می باشد. مدیریت استراتژیک، تدوین استراتژی و اجرای آن یک ابزار مهم برای شرکت جهت توسعه آینده و برای حفظ رقابت آن می باشد. دستیابی به استراتژی تعریف شده در یک راه موثر، یک  عامل اساسی برای موفقیت در آینده شرکت می باشد. بررسی اثربخشی استراتژی مشروط به یک سری تصمیم گیری در مورد اصلاحات و تحقق آنها می باشد.

1-مقدمه

امروزه، مدیریت استراتژیک به بخش مهمی از شرکت در محیط پویا و رقابتی تبدیل شده است. مدیریت استراتژیک شامل سه فرایند جداگانه متصل بهم می باشد که هر یک دیگر را تحت تاثیر قرار می دهد. این فرآیندها عبارتند از  برنامه ریزی استراتژیک، پیاده سازی استراتژیک و مدیریت استراتژیک. تحقیق و پژوهش در شرکت ها نشان داده است که مهم ترین بخش، اجرای استراتژیک است. اجرای استراتژی بخشی از مدیریت استراتژیک است که موفقیت آن منوط است به مدیران، کارکنان، سازمان و همچنین تحول فرهنگ آن. هدف اصلی از اجرای استراتژی، به ارمغان آوردن استراتژی به زندگی به عنوان بخشی از روند تصمیم گیری شرکت می باشد. در این راستا، پیدا کردن شاخص های مناسب توصیف کننده فعالیت های شرکت و یک سیستم برای اندازه گیری جهت از بین بردن نقص در اجرای استراتژی مهم می باشد. اجرای استراتژیک ابتدا در کنفرانس علمی در دانشگاه پیتسبرگ در سال 1978 برگزار شد. در ارتباط با اجرای استراتژیک، تعریف استراتژی به عنوان یک عنصر اساسی مدیریت استراتژیک شرکت مهم می باشد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





strategy
implementation of the strategy
company
strategic management

ثبت سفارش جدید