Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " شبیه سازی زنجیره تامین عامل بنیان: رویکردی به یک چارچوب سازمان محور " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
شبیه سازی زنجیره تامین عامل بنیان: رویکردی به یک چارچوب سازمان محور
نویسنده/ناشر/نام مجله :
8th International Conference of Modeling and Simulation - MOSIM’10 - Hammam
سال انتشار
2010
کد محصول
1004236
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
261 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

The Supply Chain (SC) organizational structure, and related management policies, is an important factor that can be adjusted to improve the SC performance, which consequently has to be taken into account in the SC modeling and simulation. In the context of an agent-based SC simulation, this paper addresses a new methodological framework, organizationally oriented, which permits modeling and simulation of such SC organizational aspects, allowing observables of different levels of details while reproducing the SC behavior according to desired observables. This methodological framework is structured according to two main abstraction levels, a conceptual level and an operational level. At the conceptual level, a Conceptual Role Organizational Model (CROM) is produced, and then refined into a Conceptual Agent Organizational Model (CAOM). At operational level, CAOM model is translated into an OPerational Agent Model (OPAM) which will be implemented and simulated in a specific agent based software architecture briefly introduced in this paper

چکیده

زنجیره تامین (SC)  ساختار سازمانی و سیاست های مدیریت مرتبط، یک عامل مهم می باشد که می تواند برای بهبود عملکرد SC تنظیم شود، که در نتیجه باید در مدل سازی و شبیه سازی SC  در نظر گرفته گردد. در زمینه شبیه سازی  SC عامل بنیان، این مقاله یک چارچوب جدید به نام رویکرد سازمانی گرا ارائه می دهد که سبب مدلسازی و شبیه سازی چنین جنبه های سازمانی از SC شده و اجازه می دهد سطوح مختلف جزئیات قابل مشاهده بوده، و  رفتار SC  را با توجه به مشاهدات مطلوب بازتولید کند. این چارچوب روش شناسی با توجه به دو سطح انتزاع اصلی،- سطح مفهومی و سطح عملیاتی- تشکیل شده است. در سطح مفهومی، یک مدل سازمانی نقش مفهومی (CROM)  تولید و سپس به یک مدل مفهومی عامل سازمانی (CAOM)  بسط داده می شود. در سطح عملیاتی، مدل CAOM  به یک مدل عامل عملیاتی (OPAM) تعبیه می شود که در یک نرم افزار عامل بنیان که به طور خلاصه در این مقاله معرفی شده است اجرا و شبیه سازی خواهد شد.

1-مقدمه

حوزه زنجیره تامین (SC)   یک زمینه غنی برای مطالعات پیچیده است. شبیه سازی چنین سیستم هایی برای آزمایش و درک پیامدهای اقتصادی، عواقب تصمیم گیری های انسانی و محیطی مربوط به سازمان، سیاست های مدیریت و طراحی امکانات تولید (در یک محیط کنترل شده) می باشد. ابعاد مسئله و چالش های مفهومی و معماری متعدد هستند که حاکی از یک حجم کاری سنگین می باشد. ما در اینجا بهره وری فرآیندهای تولید و تصمیم گیری را پیشنهاد می کنیم که منجر می شوند: 1- زنجیره تامین (SC)   سازمان را توصیف کرده 2- مدلسازی و شبیه سازی رفتار و تصمیم گیری عوامل 3- اجرای این تصمیمات و اثر محلی و جهانی آنها در زنجیره تامین (SC)   4- هر مرحله با پشتیبانی مفهومی و نرم افزاری خاص حمایت می شود. کار ما شامل یک چارچوب روش شناختی و معماری است که در آن کارشناسان SC  در تولید و آزمایش شبیه سازی SC  بر اساس یک چشم انداز چند عامله (عامل بنیان) کمک می کنند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید