Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
676,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " زيست شناسی " با موضوع " فیداکسومایسین (FDX) یک مهار کننده ی سنتز RNA باکتری است " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
فیداکسومایسین (FDX) یک مهار کننده ی سنتز RNA باکتری است
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Clinical Infectious Diseases
سال انتشار
2012
کد محصول
1004244
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
676,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
173 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

Fidaxomicin was recently approved for the treatment of Clostridium difficile infection. It inhibits transcription by bacterial RNA polymerase. Because transcription is a multistep process, experiments were conducted in which fidaxomicin was added at different stages of transcriptional initiation to identify the blocked step. DNA footprinting experiments were also conducted to further elucidate the stage inhibited. Fidaxomicin blocks initiation only if added before the formation of the "open promoter complex," in which the template DNA strands have separated but RNA synthesis has not yet begun. Binding of fidaxomicin precludes the initial separation of DNA strands that is prerequisite to RNA synthesis. These studies show that it has a mechanism distinct from that of elongation inhibitors, such as streptolydigin, and from the transcription initiation inhibitors myxopyronin and the rifamycins

چکیده

اخیرا فیداکسومایسین برای درمان عفونت کلستریدیوم دیفیسیل مورد تائید واقع شده است. این دارو رونویسی را توسط RNA پلیمراز باکتری مهار می کند. به علت آن که رونویسی یک روند چند مرحله ای است،  آزمایشات در این زمینه انجام می شود که این دارو  در مراحل مختلفی از مهار رونویسی برای شناسایی مرحله ی بلوک اضافه می شود.  آزمایشات DNA  برای  روشن شدن مرحله ی مهار شده استفاده می شود. فیداکسوکایسین تنها اگر قبل از شکل گیری کمپلکس باز پروموتور اضافه شود، شروع اثر را مهار می کند، که به طوری که بخش هایی از رشته ی DNA جدا شده ولی ساخت RNA  هنوز شروع نشده باشد. اتصال فیداکومایسین مانع جداسازی اولیه ی DNA می شود که این مورد  شرط لازم برای ساخت RNA است. این مطالعات نشان می دهد که مکانیسم متمایزی  از موارد طولانی شدن مهار کننده ها وجود دارد، از جمله استرپتولیدیجین،  رونویسی مهار کننده های اولیه ی میکسوپیرونین و ریفامایسین.

1-مقدمه    

فیداکسومایسین اخیرا توسط سازمان غذا و داروی آمریکا برای درمان عفونت کلستریدیوم دیفیسیل تائید شده است. این دارو از نظر ساختاری با اجزای لیپیارمایسین شباهت دارد که یک مخلوط  تخمیری است،  که نشان داده شده است که انواعی از RNA پلیمراز های باکتری را مهار می کند. RNA پلیمراز های باکتریایی هدف جالبی برای آنتی بیوتیک ها هستند. در   ابتدا، RNA پلیمراز های آنزیم مرکزی و محوری برای پردازش ژن ها هستند، بنابر این برای  ادامه حیات مهم هستند. دوم آن که، اگر چه نواحی RNA پلیمراز که کاتالیز را انجام می دهد و فعل و انفعالات کلیدی را با اسید های نوکلئیک انجام می دهد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله زيست شناسی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده زيست شناسی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Fidaxomicin
Clostridium difficile
RNA

ثبت سفارش جدید